[opgelost] Hoe is Fancybox te openen vanuit Gallerytree?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
(M)
Forum Members
Forum Members

[opgelost] Hoe is Fancybox te openen vanuit Gallerytree?

Post by (M) »

Is het mogelijk om een template als bijv. Fancybox aan te sturen via de Gallerytree template?

Ik heb een lijst met thumbnails die na een muis klik een grote afbeelding laat zien. Die grote afbeelding wil ik in een fancybox of popup box weergeven met een omschrijving.
Hoe krijg ik dat voor elkaar.

Daarnaast wil ik ook een subgalerie openen op een vergelijkbare manier. In de fancybox worden meerdere afbeeldingen met omschrijving getoond terwijl, de gallerytree alleen de album cover toont waarop geklikt wordt.
Dit mag een aparte template zijn. Misschien is dit niet te combineren.

Ik wil dus een enkele afbeelding vergroot weergeven en als er meerdere beschikbaar zijn (via een subgalerie) onderling navigeren in de vergrote weergave.

Wie kan mij op weg helpen?
Last edited by (M) on Mon Feb 10, 2014 1:30 pm, edited 1 time in total.
(M)
Forum Members
Forum Members

Re: Hoe is Fancybox te openen vanuit Gallerytree?

Post by (M) »

Uiteindelijk heb ik het anders opgelost en het idee om met een popup achtige oplossing te werken losgelaten.
Alle afbeeldingen staan nu standaard in een subgalerie. Via de Gallertree template toon ik daarvan een overzicht. Elke detail afbeelding staat ook weer in een subgalerie. Een subgalerie in een subgalerie. De laatste subgalerie toon ik via de Galleriffic template. Hierdoor kan ik meerdere detail afbeeldingen tonen in een 'pagina' met een omschrijving.
velden
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: [opgelost] Hoe is Fancybox te openen vanuit Gallerytree?

Post by velden »

Dit was misschien iets wat je oorspronkelijk bedoelde: http://tinyurl.com/n6hr4lz

Bestaat uit allemaal sub-galleries. Van elke sub gallery wordt de eerste foto gebruikt op deze pagina. De eventueel aanwezige overige foto's zijn beschikbaar in Fancybox.

Extra zelf ingebouwd in Fancybox zijn de 'Vorige project' 'Volgende project' links. Hiermee kan tussen de verschillende albums worden gesprongen vanuit de popup zelf.

Dat was nog een leuke uitdaging i.c.m. de filter/shuffle optie op de site (want 'vorige'/'volgende' krijgt een hele andere betekenis als je on the fly albums kunt shuffelen of toevoegen/verwijderen).
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”