Goedemiddag,
Ik gebruik 1.11.9 van CMSMS.
Onlangs heb ik Pretty URL's ingesteld en dat leek allemaal prima. De URL's waren netjes;-))
Enige dagen later wilde ik op een webpagina een plaatje invoegen en klikte daarvoor op het betreffende icoontje in TinyMCE. Normaal krijg je dan in de dialoogbox een knopje naast het URL veld waarmee je een bestand uit de imagebibliotheek of vanaf je eigen PC kan kiezen. Dat knopje was er niet meer.
Verder ontdekte ik dat als ik op het vraagteken klikte (in de werkbalk van het editor-scherm) dan werd er ook geen versie informatie over TinyMCE getoond.
Opnieuw installeren van TinyMCE haalde niets uit.
Verder viel het mij op dat MicroTiny wel goed werkte.
Na enig zoeken op de website van TinyMCE zag ik dat er met de modrewrite rules soms problemen waren.
Na deze rule verwijderd te hebben (en ik dus geen Pretty URL's meer had) werkt TinyMCE weer normaal.
Maar ik wil graag weer Pretty URL's hebben. Op de website van TinyMCE las ik het volgende:
# Add this rule to a .htaccess file in the imagemanager directory
RewriteEngine Off
Ik heb dat geprobeerd, maar eigenlijk snap ik niet zo goed waar je dat bestandje dan moet plaatsen. Op verschillende plaatsen leidde het niet tot resultaat of erger nog, zorgde het voor verstoring.
Heeft iemand dit ook meegemaakt of weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt voor je antwoord!
groet,
Cees
[OPGELOST] Issue met TINYmce
Moderator: velden
[OPGELOST] Issue met TINYmce
Last edited by Loupol on Sun Dec 15, 2013 4:58 pm, edited 1 time in total.
Re: Issue met TINYmce
Dit is gewoon een setting in TinyMce
Je kan in de settings van de modulle gaan en vink "Genereer relatieve urls" uit
als je nog problemen hebt, probeer dan met "Voorkom link aanpassingen" aan te vinken.
Je kan in de settings van de modulle gaan en vink "Genereer relatieve urls" uit
als je nog problemen hebt, probeer dan met "Voorkom link aanpassingen" aan te vinken.
Kind regards,
HarmO
HarmO
Re: Issue met TINYmce
Bedankt HarmO,
Misschien niet zo handig van mij, maar ik kon hier niets over vinden.
Het werkt, en dus is het probleem opgelost.
groet,
Cees
Misschien niet zo handig van mij, maar ik kon hier niets over vinden.

Het werkt, en dus is het probleem opgelost.
groet,
Cees