Dit komt waarschijnlijk over als een domme vraag, maar hoe kan ik een plaatje van de image manager toevoegen op een pagina?
Met de CSS pagina lukt het wel, maar ik wil hem op 1 specifieke pagina hebben en ik weet niet welke code ik dan nodig heb.
Gewoon een plaatje van een andere website plukken is ook geen probleem, maarja dat wil ik weer niet...
Wie kan mij helpen?
Plaatje toevoegen
Moderator: velden
Re: Plaatje toevoegen
De vraag is niet helemaal duidelijk:
WAAR wil je het plaatje hebben? In de content of ergens anders op de pagina?
Als je Microtiny editor gebruikt moet je even een vinkje zetten bij Extensions -> MicroTiny WYSIWYG Editor -> Settings tab
Als je dan een pagina gaat editen kun je in de editor een image invoegen (komt een extra knopje bij).
Wil je ergens een image in het template kunnen selecteren dan heb je daarvoor de {content_image} tag of nog gebruiksvriendelijkere varianten.
WAAR wil je het plaatje hebben? In de content of ergens anders op de pagina?
Als je Microtiny editor gebruikt moet je even een vinkje zetten bij Extensions -> MicroTiny WYSIWYG Editor -> Settings tab
Als je dan een pagina gaat editen kun je in de editor een image invoegen (komt een extra knopje bij).
Wil je ergens een image in het template kunnen selecteren dan heb je daarvoor de {content_image} tag of nog gebruiksvriendelijkere varianten.