Hallo,
Is er al eens iemand bezig geweest met het ontwikkelen van een optie om Nieuwsberichten te copieren (aan de admin kant wel te verstaan)?
Ik gebruik de nieuwsmodule vaak als een combi module; nieuws en agenda. In het laatste geval komt het nogal eens voor dat activiteiten worden herhaald. Momenteel moet dan telekens een nieuw bericht worden aangemaakt en vervolgens knippen/plakken.
In een grijs verleden heb ik dit ooit al eens in de Forge (future option of zo?) geopperd maar daar nooit iets op gehoord.
Ben benieuwd!
[OPGELOST]Copieren nieuwsberichten[OPGELOST]
Moderator: velden
[OPGELOST]Copieren nieuwsberichten[OPGELOST]
Last edited by aldtsjerk on Thu Nov 14, 2013 7:55 am, edited 1 time in total.
Re: Copieren nieuwsberichten
Ik ben het nog niet eerder tegen gekomen...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Hi Rolf,
Ik zoek iets nieuws achtigs waarbij activiteiten kan beschrijven (samenvatting en uitgebreide beschrijving) en deze vervolgens aan meerdere categoriën kan hangen.
Zojuist de Eventlisting getest maar daar is schijnbaar van alles mis mee (installatie, werking oudere versies, ....).
Ken jij nog een alternatief?
Ik zoek iets nieuws achtigs waarbij activiteiten kan beschrijven (samenvatting en uitgebreide beschrijving) en deze vervolgens aan meerdere categoriën kan hangen.
Zojuist de Eventlisting getest maar daar is schijnbaar van alles mis mee (installatie, werking oudere versies, ....).
Ken jij nog een alternatief?
Heb nu een oudere versie van Eventslisting in gebruik. Simpel maar doet wat het moet doen. De nieuwste versie van deze module doet het niet.