Alweer een poosje geleden, dat ik iets van me heb laten horen. Ben niet zo heel actief meer de laatste tijd, sinds we de zorg over onze kleindochter hebben gekregen.
Maar zo af en toe moet (!) er iets gebeuren om de klantjes tevreden te houden. Nu zit ik bij hcjbradiogids.nl met het volgende probleem.
Wanneer ik inlog in admin en naar pagina's ga om daar een pagina te bewerken krijg ik niets meer in beeld (slechts grijs vlak, waar normaal de editor zichtbaar is (Tiny MCE of zo).
Tevens wilde ik een verandering aanbrengen in een template op diezelfde site, maar wat ik ook invoer, het wil niet opslaan. Ook de knop Toepassen doet niets. Bij Opslaan krijg ik een hele witte pagina in de browser, dus loopt de boel vast. Met de terugknop kom ik wel weer in admin, maar er is gaan verandering aangebracht natuurlijk.
Heeft iemand dit ook al eens ervaren? In andere site met CMSMS kom ik dit niet tegen - GELUKKIG.
Hoop spoedig iets van jullie te horen, want deze verandering is al lang geleden aangevraagd.
Bij voorbaat dank maar weer.
groetjes Edith
PS Hoe ver is het gesteld met de lustrum bijeenkomst?