[solved] Invalid argument supplied for foreach()

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pedes
Power Poster
Power Poster

[solved] Invalid argument supplied for foreach()

Post by pedes »

Ik gebruik in een website de modules Compagny Directory en Postcode. In de website zit een zoek form die via postcode en land (in een dropdown) de gegevens van Compagny Directory toont op een map.

Dit werkt zeer goed, maar nu ik op een andere hosting account de site volledig heb overgezet en volledig heb geupgraded naar alle laatste module versies en ook het cmsms naar de nieuwste versie heb gebracht krijg ik een fout melding in de postcode module en ook bij het openen van de pagina in de front-end. (zie bijlagen)

Code: Select all

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/mijnaccount/domains/mijndomein.be/public_html/modules/CGExtensions/CGExtensions.module.php on line 683
in de code voor CGExtentions waar de fout naar verwijst zie ik iets over een dropdown voor het land ... maar hoe zou ik dit kunnen oplossen ?
ziehier het stukje code waar uit CGExtensions.module.php waar de fout over zou gaan (bij de "foreach($tmp as $row) " is line 683):

Code: Select all

/*
   * A convenience function to create a country dropdown list
   */
  function CreateInputCountryDropdown($id,$name,$value='US',$selectone=false,$addtext='')
  {
    $tmp = $this->get_country_list();

$countries = array();
    if( $selectone !== false ) $countries[$this->Lang('select_one')] = '';
    foreach($tmp as $row) {
      $countries[$row['name']] = $row['code'];
    }
    return $this->CreateInputDropdown($id,$name,$countries,-1,
				      strtoupper($value),$addtext);
  }

iemand een idee ? vanwaar deze fout plots komt ?

Mvg,
Peter

update:
calguy fixte een probleem in de CGExtentions module, upgraden naar versie 1.37.1 lost het probleem op
Attachments
postcode_fout.JPG
fout_frontend.JPG
Last edited by pedes on Sun Jul 28, 2013 6:46 pm, edited 3 times in total.
velden
Dev Team Member
Dev Team Member

Re: Invalid argument supplied for foreach()

Post by velden »

Ik denk dat je meer kans maakt in het Engelstalige forum m.b.t. dit onderwerp.

Overigens vind ik 'plots' wel soort van grappig als je net nog beschrijft dat je een site hebt overgezet naar nieuwe hosting en alles hebt geupgrade. Maar dat terzijde.
pedes
Power Poster
Power Poster

Re: Invalid argument supplied for foreach()

Post by pedes »

velden wrote: Overigens vind ik 'plots' wel soort van grappig als je net nog beschrijft dat je een site hebt overgezet naar nieuwe hosting en alles hebt geupgrade. Maar dat terzijde.
na het overzetten en upgraden werkte alles, tot ik de laatste upgrade doorvoerde voor cgextentions en postcode.
vandaar dat ik zeg plots, het heeft niets te maken met de overzet naar een nieuwe hosting account (want deze is identiek qua configuratie, enkel ander root ip adres).

volgens mij is het de cgextentions module, ik heb ook al even de voorgaande versie van postcode even teruggezet, met zelfde resultaat.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”