Ik wil voor een theater een bestaande site omzetten naar CMSMS. Ik dacht eerst dit met de news-module te doen, maar loop daarmee tegen beperkingen aan: ik kan bijv. geen extra velden definiëren voor prijzen, of voor datum en tijd.
Er bestaan voor CMSMS veel modules op het gebied van e-commerce, shops, producten. Ik zou graag advies krijgen of daar misschien iets bij zit wat ik goed kan gebruiken.
Wat ik wil kunnen invoeren:
• meerder tekstvakjes (titel, subtitel, een iframe-code naar YouTube, etc.)
• een uitgebreid tekstvak met TinyMCE ondersteuning voor een uitgebreide beschrijving
• datum en aanvangstijd (ik denk aan een date en een time veld)
• minimaal 2 prijzen (dus getallen met twee cijfers achter de komma)
• mogelijkheid een of meer foto's up te loaden
• een onbeperkt aantal checkboxen
• ik wil categorie-tags toevoegen (klassiek, jazz etc, waarbij een concert in meerdere categorieën kan vallen)
Verder is het belangrijk dat zo'n module een redelijke verwachting heeft goed te worden onderhouden door de ontwikkelaar.
Tips?
Frank
[OPGELOST] module voor concertprogramma
Moderator: velden
[OPGELOST] module voor concertprogramma
Last edited by frankmanl on Fri Sep 06, 2013 3:49 am, edited 1 time in total.
Re: module voor concertprogramma
Klinkt als dit projectje https://www.cmscanbesimple.org/blog/bui ... ade-simple
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Hallo,
ik zie tweee mogelijkheden:
A
de CGE ecommerce modules maar daar moet je wat regelen om er datum/tijd in te krijgen
B
Listit waar weer andere zaken moeilijker te regelen zijn.
Wil je category-tags dan blijft aleen de CGE-ecommerce oplossing maar dat vergt nogal wat aan inwerktijd en aan templates de je moet aanpassen.
Je kunt ook eens naar de availability module kijken die is voor hotels bedoeld maar heeft ook nogal wat mogelijkheden.
Veel succes,
Jan
ik zie tweee mogelijkheden:
A
de CGE ecommerce modules maar daar moet je wat regelen om er datum/tijd in te krijgen
B
Listit waar weer andere zaken moeilijker te regelen zijn.
Wil je category-tags dan blijft aleen de CGE-ecommerce oplossing maar dat vergt nogal wat aan inwerktijd en aan templates de je moet aanpassen.
Je kunt ook eens naar de availability module kijken die is voor hotels bedoeld maar heeft ook nogal wat mogelijkheden.
Veel succes,
Jan
Heren, dank voor de tips, ik ga hiermee eens aan de slag.
janvl,
Geen idee of je tegen deze tijd al een werkende oplossing hebt. Ik heb ooit voor een theater een oplossing met ShopMS (tevens kaart verkoop via iDEAL) opgezet. Na betaling krijgt klant factuur met toegangscode (in vorm van barcode).
Er zijn wel mogelijkheden om ook een concert programma op te zetten.
Duketown
Geen idee of je tegen deze tijd al een werkende oplossing hebt. Ik heb ooit voor een theater een oplossing met ShopMS (tevens kaart verkoop via iDEAL) opgezet. Na betaling krijgt klant factuur met toegangscode (in vorm van barcode).
Er zijn wel mogelijkheden om ook een concert programma op te zetten.
Duketown
Hi,
ben er niet mee verder gegaan, was om te testen.
Misschien later.
mvg
Jan
ben er niet mee verder gegaan, was om te testen.
Misschien later.
mvg
Jan
Dank voor de verdere tips, ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen met News-module.
Wanneer de site klaar is (ik werk er te hooi en te gras aan, kan nog een paar weken duren), zal ik even een overzicht geven van wat ik heb gedaan.
Frank
Wanneer de site klaar is (ik werk er te hooi en te gras aan, kan nog een paar weken duren), zal ik even een overzicht geven van wat ik heb gedaan.
Frank
Zet dan wel graag [opgelost] in de titel van de eerste post! Dat scheelt anderen weer werk...
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: