Hallo,
ik probeer te vinden hoe je de waardes van de taxes aangegeven in frtaxes uit het systeem kunt halen.
Ten eerste is er geen tabel, ik kan die met phpmyadmin niet vinden.
Ten tweede kan ik uit de kode niet halen hoe en waar dat bewaard wordt.
Heeft hier iemand een idee?
Nu moet ik de btw-berekening in alle templates apart hardgekodeerd zetten, dat is niet bepaald handig.
Verder vraag ik me af wat de module warehousetaxes zou moeten doen, in 1.11.7 met alle recente e-commerce modulen doet dat niets.
Met vriendelijke groeten,
Jan
frtaxes - kun je taxwaardes uit de module ophalen?
Moderator: velden
Re: frtaxes - kun je taxwaardes uit de module ophalen?
Heb je dit al gedaan? http://docs.cmsmadesimple.org/troublesh ... ps#print_r
Verder ken ik de module niet...
Grtz. Rolf
Verder ken ik de module niet...
Grtz. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Re: frtaxes - kun je taxwaardes uit de module ophalen?
Bedankt Rolf,
helaas is het enige dat ik uit deze informatie kan halen is:
[taxable] => 1
en dat ik belasting wil berekenen dat wist ik al . . .
Het probleem is dat frtaxes (fixed rate taxes) deze niet in de database vastlegt en dat warehousetaxes deze wel in de database vastlegt maar verder niets doet (geen btw erbij rekent in 1.11.7) ik had gehoopt die tweede module te misbruiken voor mijn wensen.
Het probleem dat daardoor onstaat met Roberts ecommerce suite is dat je niet het europese model met verschillende btw-tarieven voor verschillende produkten kunt maken. Bij klanten met produkten in 1 tarief is dat geen probleem.
Dat is jammer want zijn (en die van Ted) oplossing is extreem flexibel. Ik heb al een feature request gemaakt.
Groeten,
Jan
helaas is het enige dat ik uit deze informatie kan halen is:
[taxable] => 1
en dat ik belasting wil berekenen dat wist ik al . . .
Het probleem is dat frtaxes (fixed rate taxes) deze niet in de database vastlegt en dat warehousetaxes deze wel in de database vastlegt maar verder niets doet (geen btw erbij rekent in 1.11.7) ik had gehoopt die tweede module te misbruiken voor mijn wensen.
Het probleem dat daardoor onstaat met Roberts ecommerce suite is dat je niet het europese model met verschillende btw-tarieven voor verschillende produkten kunt maken. Bij klanten met produkten in 1 tarief is dat geen probleem.
Dat is jammer want zijn (en die van Ted) oplossing is extreem flexibel. Ik heb al een feature request gemaakt.
Groeten,
Jan