upgrade Cart 1.8.4 naar 1.9 geeft blanco admin panel

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
waterman
Forum Members
Forum Members

upgrade Cart 1.8.4 naar 1.9 geeft blanco admin panel

Post by waterman »

Op mijn test & demo site heb in een demo omgeving die van de products en cart module gebruik maakt.
met het uitkomen van cart 1.9 gaat echter het admin panel op ' wit' nadat ik upgrade van 1.8.4 naar 1.9.
alleen een platte html pagina van Modules blijft bruikbaar.

diverse truuks geprobeerd, opnieuw 1.8.4. installeren, 1.9 handmatig via ftp uploaden, uiteraard caches legen. admin theme veranderen van ncleangrey naar oneeleven. ook verwijderen van cart 1.8.4 geeft hetzelfde effect!. op de productie site waar ik dezelfde modules en cms versies draai is er geen enkel probleem met upgrade.
oproep op de engelstalige forum pagina nog geen effect.

ik draai met cms 1.11.6, php 5.3.25. de volledige site info

[The extension txt has been deactivated and can no longer be displayed.]

plaats ik als bijlage.

mogelijk is er een verband met een curruptie in de product database. ik krijg met een enkele pagina waar ik products in aanroep deze foutmelding:
INTERNAL ERROR: Query failed - SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS C.*,PH.hierarchy_id FROM cms_module_products C LEFT JOIN cms_module_products_prodtohier PH ON PH.product_id = C.id LEFT JOIN cms_module_products_categories cc ON cc.product_id = C.id WHERE C.status = 'published' AND cc.category_id = 2 ORDER BY product_name asc LIMIT 0, 10000 -- Unknown column 'cc.category_id' in 'where clause'

maar als ik eerst de product catalogus opruim, products verwijderd en daarna cart opruim blijft het probleem met een blanco admin panel bestaan.

in de forge nog geen bugs gevonden in verband hiermee (http://dev.cmsmadesimple.org/bug/list/411)

suggesties zijn welkom!

groet

marc
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”