cmsms werkt niet !

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
gd5670
New Member
New Member

cmsms werkt niet !

Post by gd5670 »

Leuk om een relatief onbekend cms te gebruiken ..................nog leuker als het werkt ( not )

Kan iemand stap voor stap aanwijzingen geven in begrijpelijk nederlands hoe ik de volgende foutmelding kan oplossen :

Error: at line 127 in file /home/admin/domains/rahisi-hosting.com/public_html/lib/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php:

Unable to load template module_db_tpl 'MenuManager;Mobility : minimal_menu'

Na een dag zelf sleutelen begint DRUPAL een zeer geloofwaardig alternatief te worden , maar wil cmsms graag een serieuse kans geven...........wie kan helpen ?
staartmees
Power Poster
Power Poster

Re: cmsms werkt niet !

Post by staartmees »

probleem zit hem in het geuploade theme Mobility. Kijk eens onder je menumanager of je daar een menu met als naam "Mobility : minimal_menu" ziet staan? Pas deze naam aan naar Mobility-minimal-menu in de Menumanager en in je template Mobility en probleem zou opgelost moeten zijn.
gd5670
New Member
New Member

Post by gd5670 »

Dank voor de hulp , ben in ieder geval al weer een stuk verder. Alleen lijkt het nog niet op hoe het zou moeten zijn vrees ik............

dit is hoe het moet :

http://themes.cmsmadesimple.org/uploads ... ntblue.jpg

en dit is zoals het nu bij mij er uit ziet :

http://rahisi-hosting.com/

Moet ik nu dus zelf in de css gaan sleutelen of is er een eenvoudige tip die mij op weg kan helpen ?

Bij voorbaat dank,

Jeroen
erpee
Power Poster
Power Poster

Post by erpee »

staartmees wrote:probleem zit hem in het geuploade theme Mobility. Kijk eens onder je menumanager of je daar een menu met als naam "Mobility : minimal_menu" ziet staan? Pas deze naam aan naar Mobility-minimal-menu in de Menumanager en in je template Mobility en probleem zou opgelost moeten zijn.
Klopt... Maar zoals Arnoud aangaf: als de checksum failt, moet je een herinstallatie doen. Anders begin je al met een verkeerde basis. Dus ...

Eerst alles opnieuw erop en controle van de checksum. Als dit goed verloopt, dan is de kans groot dat er helemaal geen probleem meer optreedt ...
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
gd5670
New Member
New Member

Post by gd5670 »

is inmiddels opgelost ! Dank aan een ieder !
erpee
Power Poster
Power Poster

Post by erpee »

Wat heb je gedaan? Kan leerzaam zijn voor anderen....
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”