ik probeer het even op het internationale forum - Frank, 20-12
niet opgelost, maar gaat te veel tijd kosten; ik ga de registratie op een andere manier (sub-optimaal) inrichten
Ik wil voor een website bovengenoemde modules gebruiken, om een deel van de site alleen toegankelijk te maken voor betalende klanten. Ongeveer zoals op http://www.perlunar.be : een optie om in te loggen en als je nog geen account hebt, moet je je kunnen registreren.
Ik heb beide modules geïnstalleerd, maar krijg het niet voor elkaar. Zie http://lounge.thestoryconnection.nl/home
Op de home-pagina heb ik in de content de tag naar FEU opgenomen: {FrontEndUsers} en naar SelfRegistration: {cms_module module=SelfRegistration group=aspirant}.
Als ik me registreer via SelfRegistration krijg ik een e-mail om de registratie af te ronden, met een link om aan te klikken.
Die link opent inderdaad het afrondingsscherm, maar vult daar als e-mail in info@xxx.nl/confirm/15/NP86JVFRGM/2/info@xxx.nl en ik kan de registratie daarmee niet afronden.
Dat zou natuurlijk gewoon info@xxx.nl moeten zijn.
Hier gaat het al fout. Als ik handmatig alleen info@xxx.nl invul kan ik de registratie wel afronden - dat werkt dan wel.
Ben ik eenmaal ingelogd, dan staat er op de plek van de FrontEndUsers-tag wel een link Afmelden, maar ik kan daarop klikken wat ik wil: ik blijf ingelogd en alle beveiligde inhoud blijft zichtbaar. De URL verandert in http://lounge.thestoryconnection.nl/feu/logout/15
Waar gaat het fout? En hoe los ik dit op?
Frank
----------------------------------------------
Cms Version: 1.11.3
Installed Modules:
CMSMailer: 5.2.1
CMSPrinting: 1.0.3
FileManager: 1.4.2
MenuManager: 1.8.4
MicroTiny: 1.2.4
ModuleManager: 1.5.5
News: 2.12.10
Search: 1.7.7
ThemeManager: 1.1.7
CGExtensions: 1.31.2
FrontEndUsers: 1.21
OwnersManual: 1.0.3
SelfRegistration: 1.7.2
TinyMCE: 2.9.12
FormBuilder: 0.7.3
Config Information:
php_memory_limit:
process_whole_template:
output_compression:
max_upload_size: 32000000
url_rewriting: mod_rewrite
page_extension:
query_var: page
image_manipulation_prog: GD
auto_alias_content: true
locale:
default_encoding: utf-8
admin_encoding: utf-8
set_names: true
Php Information:
phpversion: 5.2.17
md5_function: Aan (Waar)
gd_version: 2
tempnam_function: Aan (Waar)
magic_quotes_runtime: Uit (Onwaar)
E_STRICT: 0
memory_limit: 128M
max_execution_time: 90
output_buffering: 4096
safe_mode: Uit (Onwaar)
file_uploads: Aan (Waar)
post_max_size: 64M
upload_max_filesize: 32M
session_save_path: Geen controle omdat 'open_basedir' actief is
session_use_cookies: Aan (Waar)
xml_function: Aan (Waar)
xmlreader_class: Aan (Waar)
Server Information:
Server Api: apache2handler
Server Db Type: MySQL (mysqli)
Server Db Version: 5.0.90
Server Db Grants: Er is een "GRAND ALL" permissie gevonden, alles lijkt in orde.
----------------------------------------------
[gesloten] FEU en SelfRegistration
Moderator: velden
[gesloten] FEU en SelfRegistration
Last edited by frankmanl on Sun Dec 30, 2012 9:56 am, edited 2 times in total.
Re: FEU en SelfRegistration
Hi, vraagje:
Heb je een betaald selfregistratie opgezet?
Waarom ik dit vraag, bij mij lukt dat met geen mogelijkheid, ben al enkele dagen bezig, heb het in het verleden ook gedaan, maar het lukt niet:
Als de gebruiker een betaald pakket aanklikt, dan behoort het in het winkelwagentje (cart) te komen, om vervolgens dan als 'aankoop van product' verder te gaan. (Registratie, betaling etc.)
Maar het betaalde (selfregistratie) pakket verschijnt uberhaupt niet in de cart. Terwijl normale producten wel in de cart komen.
Heb jij een idee?
Heb je een betaald selfregistratie opgezet?
Waarom ik dit vraag, bij mij lukt dat met geen mogelijkheid, ben al enkele dagen bezig, heb het in het verleden ook gedaan, maar het lukt niet:
Als de gebruiker een betaald pakket aanklikt, dan behoort het in het winkelwagentje (cart) te komen, om vervolgens dan als 'aankoop van product' verder te gaan. (Registratie, betaling etc.)
Maar het betaalde (selfregistratie) pakket verschijnt uberhaupt niet in de cart. Terwijl normale producten wel in de cart komen.
Heb jij een idee?
Nee, geen betaalde. Dwz: klanten betalen via een ander systeem.
Wanneer ze zich registreren worden ze aspirant en krijgen een betalingsverzoek. Na betaling worden ze handmatig overgezet op volledige toegang. Gezien het aantal deelnemers is dat goed te doen.
Wanneer ze zich registreren worden ze aspirant en krijgen een betalingsverzoek. Na betaling worden ze handmatig overgezet op volledige toegang. Gezien het aantal deelnemers is dat goed te doen.
Ah okay...
Jammer voor mij.
Jammer voor mij.

Re: [verplaatst] FEU en SelfRegistration
Frank,
Om te beginnen hoe heb je de FEU module opgebouwd in de website?
Maak je gebruik van de Content Type beveiligde inhoud? Je maakt geen gebruik van de Custom Content module...
Heb je de pagina's ingesteld als "niet te bufferen"
grt. Rolf
Om te beginnen hoe heb je de FEU module opgebouwd in de website?
Maak je gebruik van de Content Type beveiligde inhoud? Je maakt geen gebruik van de Custom Content module...
Heb je de pagina's ingesteld als "niet te bufferen"
grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Beveiligde inhoud, geen Custom content.
Voor alle pagina's is de checkbox bij Kan in buffer opgenomen worden: uitgeschakeld.
De code staat in de content van de homepage.
Wat zou ik er nog meer over kunnen zeggen ...
Zou het zin hebben de twee modules eerst maar eens te deïnstaleren en verwijderen, daarna opnieuw te installeren?
Voor alle pagina's is de checkbox bij Kan in buffer opgenomen worden: uitgeschakeld.
De code
Code: Select all
{FrontEndUsers}
{cms_module module=SelfRegistration group=aspirant}
Wat zou ik er nog meer over kunnen zeggen ...
Zou het zin hebben de twee modules eerst maar eens te deïnstaleren en verwijderen, daarna opnieuw te installeren?
Zou je eens de Self Reg module willen uitschakelen in de template
En voor mij een FEU account willen maken? dan kan ik eens inloggen en kijken wanneer je de pagina's wel en niet ziet.
En voor mij een FEU account willen maken? dan kan ik eens inloggen en kijken wanneer je de pagina's wel en niet ziet.
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE: