Beste CMSMS leden,
Mischien een simpele vraag maar ik kan het niet zo 1 2 3 vinden.
Op de website http://www.dordrechtlions.nl staat een klein schematje "COMPETITIE wedstrijden" met de aankomende wedstrijden.
Mijn vraag is hier een module voor waar je alle wedstrijden in kan vullen en daar omheen een schematje bouwt zo als het nu is ongeveer maar dan dat als de wedstrijd is geweest deze uit de lijst verdwijnt?
Ik heb teamsportscores al getest maar die word niet lekker ondersteunt en is niet echt gebruiks vriendelijk vind ik
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Gr pascal
Module voor wedstrijdstrijd schema
Moderator: velden
Re: Module voor wedstrijdstrijd schema
Niemand....?
pasmaskas,
Qua gebuikersvriendelijkheid is het niet altijd mogelijk ieder naar het zin te maken.
Wat bedoel je met niet lekker ondersteunt?
Duketown
Bedankt voor je mening.Ik heb teamsportscores al getest maar die word niet lekker ondersteunt en is niet echt gebruiks vriendelijk vind ik
Qua gebuikersvriendelijkheid is het niet altijd mogelijk ieder naar het zin te maken.
Duketown
Qua gebruiksvriendelijkheid idd de een vind het makkelijker dan de ander alleen ik kreeg niet het gewenste resultaat (misschien omdat ik niets met sport heb). Met niet lekker ondersteund bedoel ik dat hij aangeeft "Maximaal ondersteunde CMSMS versie = 1.10.9". Hij werkt wel gewoon alleen als ik een naam wijzig dan zie je dat niet terug op de website zelf en als k hem opnieuw wil installeren dan kan dat alleen via de module manager omdat hij "volgens cmsms" niet word ondersteunt.
Duketown wrote:pasmaskas,
Bedankt voor je mening.
Duketown