Hallo,
Kan er iemand uitleggen hoe ik Newsletter Made Simple goed kan instellen, ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een mailing te versturen.
Calguys Job Processing Manager staat er ook op, maar krijg het niet voor elkaar.
Is er iemand die mij kan helpen?
Misschien doe ik iets verkeerd, heb al gegoogled maar kan het niet vinden.
Alvast bedankt!
Gr. Sjoerd
Newsletter Made Simple [OPGELOST]
Moderator: velden
Newsletter Made Simple [OPGELOST]
Last edited by sjoerdd87 on Tue Nov 20, 2012 5:28 pm, edited 1 time in total.
Re: Newsletter Made Simple
Moet ik de voorkeuren bij de opties van NMS ook invullen? en zo ja weet iemand hoe ik deze in moet vullen.sjoerdd87 wrote:Hallo,
Kan er iemand uitleggen hoe ik Newsletter Made Simple goed kan instellen, ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een mailing te versturen.
Calguys Job Processing Manager staat er ook op, maar krijg het niet voor elkaar.
Is er iemand die mij kan helpen?
Misschien doe ik iets verkeerd, heb al gegoogled maar kan het niet vinden.
Alvast bedankt!
Gr. Sjoerd
CMS mailer is ook geinstalleerd, en krijg de testmail gewoon binnen, staat ingesteld op SMTP en op de andere opties krijg ik ook alles gewoon binnen.
En waarom moet ik telkens bij Calguys Job Processing Manager op de link klikken om de status te veranderen naar in verwerking 0% en tenslotte gaat het niet verder?
Ik neem aan dat er toch wel mensen zijn die dit werkend krijgen?
Gr. Sjoerd.
- timdebuurman
- Power Poster
Hoi Sjoerd,
Sinds NMS 2.5 zijn er een aantal dingen veranderd, waar sindsdien erg veel berichten over op het forum zijn verschenen.
Hopelijk doen al die berichten ertoe besluiten om NMS anders/gebruiksvriendelijker te maken, meer zoals de versies voor 2.5
Een voorlopige oplossing zou dus zijn om versie 2.4 erop te zetten.
Maar dat zal niet ondersteund blijven worden.
Sinds NMS 2.5 zijn er een aantal dingen veranderd, waar sindsdien erg veel berichten over op het forum zijn verschenen.
Hopelijk doen al die berichten ertoe besluiten om NMS anders/gebruiksvriendelijker te maken, meer zoals de versies voor 2.5
NextDoorMedia - Online Marketing Partner
https://www.nextdoormedia.nl
https://www.nextdoormedia.nl
Heb versie 2.4.3 erop gezet bedankt.timdebuurman wrote:Hoi Sjoerd,
Gr. Sjoerd