Ik gebruik de laatste versies van CMSMS en NMS (2.6.4).
Vind zelf dat de nieuwere NMS met Calguys Job Processing Manager niet prettig werken. Voorheen kreeg je netjes een apart scherm met daarin dat hij bezig was met verzenden, hoeveel hij verzonden had etc.
Nu is het een beetje vaag.
Ik gebruik meerdere lijsten. Bij de laatste mailing bleek dat niet iedereen de mailing heeft gehad. Zat ook niet in de Spambox oid. Hebben meer mensen problemen met NMS?
Het uitschrijven is ook een probleem.
Afmelden via een link gaat goed, je krijgt een melding dat je uitgecshreven wil worden, ter bevestiging krijg je een mail met een link erin. Je klikt er op en ziet dan op de site staan dat je iuitgecshreven bent. Echter.... als ik kijk bij de gebruiker dan is hij of zij nog niet afgevinkt!! Erg vervelend want dan krijgen ze de volgende keer weer een mailing!
Weet iemand waar het aan kan liggen?
NMS problemen: o.a. uitschrijven werkt niet!
Moderator: velden
Re: NMS problemen: o.a. uitschrijven werkt niet!
Ik heb even getest want dit bericht maakte mij ook even angstig... maar bij mij werkt het afmelden gewoon zoals het hoort.
(Valt me wel op dat maar weinig mensen daadwerkelijk afmelden)
(Valt me wel op dat maar weinig mensen daadwerkelijk afmelden)
Re: NMS problemen: o.a. uitschrijven werkt niet!
Ja cronjobs werk niet http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 13&t=62667culdoc wrote:Hebben meer mensen problemen met NMS?
Ik gebruik nog steeds 2.4.3 omdat de nieuwe manier met cronjobs gewoon niet werkt op onze server. Ik heb er ook een test opstelling voor om te testen of het nu wel werkt maar tot die tijd gebruik ik deze versie. Misschien een spin-off van NMS met de oude manier? Ik kan niet programmeren anders had ik hem gelijk gemaakt.