De NMS module wordt steeds beter maar ik baal er van dat deze gewoon niet bugvrij is.
Nu heb ik een vervelende bug gevonden die ik maar niet kan oplossen. Ik heb een bericht aangemaakt, een verzendlijst met één e-mailadres (mijn eigen) en maak een opdracht aan om dit bericht naar het e-mailadres te verzenden.
Ik heb een cronjob ingesteld die om de 10 minuten de cgjobmanager (laatste versie) process url aanroept. In deze module heb ik ook ingesteld dat het interval 10 minuten is.
Als ik nu de opdracht start, krijg ik na een hele poos pas de nieuwsbrief binnen. Maar niet één keer, gelijk een aantal. En het vreemde hieraan, de eerste is misschien 50 minuten geleden verstuurd en de laatste drie allemaal een minuut geleden. Maar toen ik 50 minuten geleden mijn mail checkte (gmail) had ik geen nieuwsbrief. Wel een andere mail, dus aan gmail kon het niet liggen.
Nou gaat mail eigenlijk mijn pet te boven dus hoe dit precies werkt weet ik niet, maar ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem.
Nu volgt nog een lijstje met wat technische specificatie's
CMSMS versie 1.11.1
NMS 2.5.6
CgJobMgr 1.2.7
Cronjob regel: */10 * * * * wget -O /dev/null http://adres/CGJobMgr/process >/dev/null 2>&1
CMSMailer ingesteld op SMTP
PHP 5.3.2
MySQL 5.1.63
Hosting bij PCExtreme op CentOS (dacht ik)
Newsletter Made Simple verstuurt dubbele mails
Moderator: velden
Re: Newsletter Made Simple verstuurt dubbele mails
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 2:12 pm, edited 1 time in total.
Re: Newsletter Made Simple verstuurt dubbele mails
Dat is inderdaad wat ik heb. Vreemd, maar waar!