GBFilePicker

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
1002
New Member
New Member

GBFilePicker

Post by 1002 »

Hallo,

Ik heb een 2 vragen over het recht GBFilePicker. Hierover is in het engels van alles te lezen, maar het is mij niet echt duidelijk is.
De vragen zijn:
1) zit GBFilePicker al standaard in CMS Made Simple (als je CMS-MS standaard installeerd). Of moet je deze als een plug-in zeg maar erbij installerren later?
2) wat doet dit recht nu precies (wat mag iemand die dit recht ALLEEN krijgt nu precies)
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: GBFilePicker

Post by Jos »

1002 wrote:1) zit GBFilePicker al standaard in CMS Made Simple (als je CMS-MS standaard installeerd). Of moet je deze als een plug-in zeg maar erbij installerren later?
Nee, deze module moet je apart installeren. http://dev.cmsmadesimple.org/projects/gbfilepicker
1002 wrote:2) wat doet dit recht nu precies (wat mag iemand die dit recht ALLEEN krijgt nu precies)
Volgens mij kan een gebruiker niets met alleen rechten op deze module. Je zou content blocks aan kunnen maken in je pagina template, evt via de AdvancedContent module. (zie de help van GBFilePicker).
Doel van deze module is een eenvoudige manier voor backend gebruikers om bestanden op te zoeken en toe te voegen aan iets anders (zoals een content pagina). Ook is het mogelijk om via GBFilePicker bestanden te uploaden
deactivated010521

Re: GBFilePicker

Post by deactivated010521 »

----------
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”