cms ms optimised hosting!!??

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
andre_designer
Forum Members
Forum Members

cms ms optimised hosting!!??

Post by andre_designer »

hallo

Ik heb een vraag is er in Nederland een hosting die geoptimaliseerd is voor cms ms?.
Ik kwam dit tegen op internet http://www.bhosted.nl/webhosting/cms-webhosting heeft iemand hier ervaring mee??
staartmees
Power Poster
Power Poster

Re: cms ms optimised hosting!!??

Post by staartmees »

arvixe.com maar goed opletten welke formule je neemt of je komt in de problemen als je bijv. een nieuwsbrief verstuurd of een mass-emailing doet. Anderzijds bij one.com draait het ook prima.
compufairy
Forum Members
Forum Members

Post by compufairy »

Ik ben al sinds 2003 klant bij Bhosted, heb er (inclusief klanten die ook naar hen zijn overgestapt) ca. 80 websites staan, waarvan meer dan de helft CMS Made Simple.

De standaard instellingen op hun servers zijn uitstekend geschikt voor CMSMS. En mocht je nou - om wat voor reden dan ook - ergens tegenaan lopen, dan zijn ze tijdens kantoor uren prima bereikbaar. Op een normaal telefoonnummer, niet zo'n irritant betaald 0900 nummer.

Een ander ding wat mij fan maakt van Bhosted is o.a. dat je meerdere domeinnamen binnen één pakket kunt hebben en ze ook geen extra kosten rekenen voor SSH toegang. Er zitten gewoon geen adders onder het gras, en dat is fijn. Ze hebben ook standaard een DNS editor (ook zonder bijkomende kosten).

Kortom, prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, en prima geschikt voor CMS Made Simple.

Mocht je echter geen bezwaar hebben tegen een hoster buiten Nederland, dan kan ook ik je inderdaad Arvixe aanbevelen (zie banner onderaan de pagina). Ze zijn niet voor niets hosting partner bij CMS Made Simple. Om dat te worden zijn ze door het dev team tot het uiterste getest en op de proef gesteld.

Groet,

Anne-Mieke
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)
andre_designer
Forum Members
Forum Members

Post by andre_designer »

dank je, Anne-mieke

Hier kan ik wat mee . Misschien volgende en/of bestaande website toch is overwegen om bij bhosted onder te brengen.

André
compufairy
Forum Members
Forum Members

Post by compufairy »

Graag gedaan :-)
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur..." (Red Adair)
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”