[OPGELOST]contactformulier
Moderator: velden
[OPGELOST]contactformulier
Ik wil voor een website een contactformulier gebruiken. Heb al een paar keer met formbuilder gerommeld, maar vind het toch niet echt gemakkelijk te gebruiken.
Kan ik een php formuliertje gebruiken? en waar plaats ik dan het script. Gewoon een foldertje in de root of anders?
Rob
Kan ik een php formuliertje gebruiken? en waar plaats ik dan het script. Gewoon een foldertje in de root of anders?
Rob
Last edited by RobPlakke on Sat Nov 17, 2012 7:56 pm, edited 1 time in total.
Re: contactformulier
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Rolf,
Wederom heel erg bedankt! Je bent er altijd weer als de kippen bij. Toch nog een vraagje?
Ik heb de html-code in de editor geplaatst eb de css gekoppeld. Maar hoe koppel ik deze UDT. Script het verzenden.php. Heb ik als UDT opgenomen en gewoon contactformulier genoemd. Waar zet ik nu de {contactformulier}?
Wederom heel erg bedankt! Je bent er altijd weer als de kippen bij. Toch nog een vraagje?
Ik heb de html-code in de editor geplaatst eb de css gekoppeld. Maar hoe koppel ik deze UDT. Script het verzenden.php. Heb ik als UDT opgenomen en gewoon contactformulier genoemd. Waar zet ik nu de {contactformulier}?
Die zet je gewoon in de pagina content. Als het goed is toont hij dan het externe formulier...RobPlakke wrote:Waar zet ik nu de {contactformulier}?
Het formulier is al zichtbaar omdat ik de html in de content het gezet. Ik wil het script, dus de UDT alleen gebruiken voor de verzending en alle zaken als foutmelding ed. Doe ik iets verkeerd?
Rob
Rob
Heb je een link?
Helaas niet, werk lokaan op een mamp. Kan je wel het contactformulier in zip mailen?
Rob
Rob
Hoi Rolf,
Ik zet eerst alles online en dan zie ik wel verder. Wellicht gebruik ik toch de formbuilder. Vind alleen dat die niet lekker te stylen is.
Ik zet eerst alles online en dan zie ik wel verder. Wellicht gebruik ik toch de formbuilder. Vind alleen dat die niet lekker te stylen is.
Ik heb de site even online gezet
www.surfjunkie.nl
www.surfjunkie.nl
maar het stylen blijft hetzelfde... En het is niet moeilijk, lees http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 52&t=60763 standaard stylesheet moet je vergeten.RobPlakke wrote:Wellicht gebruik ik toch de formbuilder. Vind alleen dat die niet lekker te stylen is.
Dank voor de verwijzing. IK ga ermee aan de slag.
Heb nog een vraag. Mijn klant heeft een webbased applicatie (3D tekenprogramma) te bereiken via een url. Hij vraagt aan mij om dit aan klanten beschikbaar te maken voor slechts 14 dagen. Het probleem is dat als iemand de url kent hij het programma kan blijven gebruiken. Ik heb geen idee, doe dit nog niet zolang.
Heb nog een vraag. Mijn klant heeft een webbased applicatie (3D tekenprogramma) te bereiken via een url. Hij vraagt aan mij om dit aan klanten beschikbaar te maken voor slechts 14 dagen. Het probleem is dat als iemand de url kent hij het programma kan blijven gebruiken. Ik heb geen idee, doe dit nog niet zolang.
Je zou een 'lege' pagina kunnen maken met een iframe erop. Je zou de link eventueel nog kunnen aanbrengen met jquery. Plak de jquery gewoon onderaan je jquery.cycle.all.min.js
Code: Select all
<__iframe src="#" height="100%" width="100%" frameborder="0" id="iframeteken"></__iframe>
Code: Select all
$(document).ready(function () {$("#iframeteken").attr('src', 'http://www.surfjunkie.nl/');});