ik ben op zoek naar een mogelijkheid om een rooster te verkrijgen om voorbeeld openingsuren te tonen.
Maar die op een gemakkelijke manier kunnen bewerkt worden door de website eigenaar.
de uitkomst iets zoals de bijlage..
Weet iemand hier een oplossing voor .. module .. script ?
Iets die in die richting gaat ?
Mvg,
Peter
openingsuren ... module ? script ?
Moderator: velden
openingsuren ... module ? script ?
- Attachments
-
- openingsuren.jpg (45.15 KiB) Viewed 1589 times
Re: openingsuren ... module ? script ?
Is een tabel met verschillende achtergrondkleuren niet het eenvoudigst? De tijden zullen niet veel wijzigen verwacht ik...
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
juist Rolf .. dat zou inderdaad niet veel mogen veranderen .. maar je kent de gebruikers ..
een tabel is al vlug om zeep met iemand die er niet echt veel van kent ... ik heb dit al geprobeerd met een tabel ... en dit was voor mij ok, maar de klant kent er te weinig van en binnen de kortste keren mocht ik de tabel opnieuw maken .. meerdere keren zelfs.
Daarom ben ik nu opzoek of er niet iets bestaat die mits eventueel wat aanpassing kan gebruikt worden hiervoor.
een tabel is al vlug om zeep met iemand die er niet echt veel van kent ... ik heb dit al geprobeerd met een tabel ... en dit was voor mij ok, maar de klant kent er te weinig van en binnen de kortste keren mocht ik de tabel opnieuw maken .. meerdere keren zelfs.
Daarom ben ik nu opzoek of er niet iets bestaat die mits eventueel wat aanpassing kan gebruikt worden hiervoor.
Nou om hiervoor een kalender module voor te gebruiken is wellicht een beetje overdreven...
Al eens gekeken naar de CustomGS module?
Je kunt daarmee tijdkeuze velden aanmaken... Of met keuzevinkjes... Even mee spelen denk ik...
Grtz. Rolf
Al eens gekeken naar de CustomGS module?
Je kunt daarmee tijdkeuze velden aanmaken... Of met keuzevinkjes... Even mee spelen denk ik...
Grtz. Rolf
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
thx Rolf
ik ga de CustomGS nog even proberen, maar wellicht zit ik daar dan met heel wat aan gemaakte velden, voor iedere dag een aantal althans...
mvg,
Peter
ik ga de CustomGS nog even proberen, maar wellicht zit ik daar dan met heel wat aan gemaakte velden, voor iedere dag een aantal althans...
mvg,
Peter
en als je de Table nou eens in een HTML-blok plaatst?pedes wrote: .. maar je kent de gebruikers ..
een tabel is al vlug om zeep met iemand die er niet echt veel van kent ...
Ik weet het ... die tag is ook "zo" weg maar makkelijker te reconstrueren dan een gewone tabel
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...