Hallo,
Vlak voor vertrek zie ik ineens dat Microtiny alleen maar weer html code laat zien. Bijna wanhopig de module ge-deïnstalleerd, verwijderd en vanuit een full cmsms 1.10.3 versie de module erop gezet. En nog steeds alleen maar html. Nu kan ik daar zelf wel mee overweg, maar ik heb iemand gevraagd teksten waar nodig aan te passen en dan wil ik niet dat zij html code ziet. Dit ter voorkoming van erger....
Wie kan me ajb helpen om dit weer gefixed te krijgen. Het forum al doorzocht, maar kan van de voorgestelde suggestie geen werkende oplossing vinden.
Alvast dank!!!
Gregor
Microtiny alleen html!! HELP
Moderator: velden
Re: Microtiny alleen html!! HELP
Ter aanvulling, als ik bij de editor zelf kijk, dan zie ik wel de knoppen, kijk ik bij News, dan zie ik ze, maar bij CGBlog ontbreken ze.
Gr., Gregor
Gr., Gregor
hoho rustig, neem even de tijd om het probleem goed te beschrijven!
Wat is er nou precies aan de hand? Microtiny laadt wel, maar laat html-code zien ipv wysiwyg code? Of laadt Microtiny uberhaupt niet?
Heb je al bij je gebruikersinstellingen gekeken of microtiny geselecteerd is als wysiwyg editor? en bij de opties-tab van de pagina of wysiwyg misschien uit staat voor die pagina?
Wat is er nou precies aan de hand? Microtiny laadt wel, maar laat html-code zien ipv wysiwyg code? Of laadt Microtiny uberhaupt niet?
Heb je al bij je gebruikersinstellingen gekeken of microtiny geselecteerd is als wysiwyg editor? en bij de opties-tab van de pagina of wysiwyg misschien uit staat voor die pagina?
Met hulp van Rolf lijt het erop dat de Tag module de veroorzaker is. Daarom ook nog 'niet opgelost' erin gezet.
Grtz. Gregor
Grtz. Gregor