Voor het eerst gebruik ik de optie om gebruikers aan de frontend een news artikel te laten plaatsen.
Het artikel formulier komt keurig op de pagina te voorschijn maar de texteditors (samenvatting en inhoud) "knallen" in hun geheel buiten de website.
Kent iemand dit probleem en heeft iemand daar een oplossing voor?
Frontend news artikel plaatsen
Moderator: velden
Re: Frontend news artikel plaatsen
Klinkt als een css-issue. Je moet denk ik .textarea even stylen...
Ronny
Ronny
Ronny,
Dat werkt niet. Wanneer ik zaak met firebug bekijk dan verschijnt er een wir war aan classes en weet ik wat al niet meer. Oa het volgende. Ergens wordt de tabel op 663 gezet Waar? Ik ben er nog niet achter.
<textarea id="m478ddsummary" rows="20" cols="80" name="m478ddsummary" style="display: none;"></textarea>
<span id="m478ddsummary_parent" class="mceEditor defaultSkin">
<table id="m478ddsummary_tbl" class="mceLayout" cellspacing="0" cellpadding="0" style="width: 663px; height: 100px;">
Dat werkt niet. Wanneer ik zaak met firebug bekijk dan verschijnt er een wir war aan classes en weet ik wat al niet meer. Oa het volgende. Ergens wordt de tabel op 663 gezet Waar? Ik ben er nog niet achter.
<textarea id="m478ddsummary" rows="20" cols="80" name="m478ddsummary" style="display: none;"></textarea>
<span id="m478ddsummary_parent" class="mceEditor defaultSkin">
<table id="m478ddsummary_tbl" class="mceLayout" cellspacing="0" cellpadding="0" style="width: 663px; height: 100px;">
Heb je misschien een link naar de pagina met dit probleem?
ik heb de pagina al verwijderd. Was me te veel gedoe. Ik zal hetzelfde nog op een andere site zetten kijken wat ie daar doet. Ik meld me nog.
in ieder geval dank tot zover.
in ieder geval dank tot zover.