Hallo,
heeft iemand een idee waarom cgfeedback html als tekst laat zien?
Ik heb in het forum gezocht en kan niets vinden.
[edit]
Heb alle HTML UIT gezet en in de summary-template |nl2br toegevoegd, zo zie je in ieder geval nieuwe regels en niet alles achter elkaar.
<div class="feedback_item_data">
{$one.data|htmlspecialchars|nl2br}
</div>
Bij voorbaat dank,
Jan
cgfeedback laat html als tekst zien [opgelost]
Moderator: velden
cgfeedback laat html als tekst zien [opgelost]
Last edited by janvl on Thu Apr 19, 2012 10:11 pm, edited 1 time in total.
Re: cgfeedback laat html als tekst zien [opgelost min of mee
Ehm. Wat dacht je precies dat htmlspecialchars zou doen?
Beste McDavid,
Het zet ü om in ü bijvoorbeeld.
Het gaat hier echter om het samenspel tussen CGFeedback, TinyMCE en HTML.
Het is bepaald vreemd dat met een standaard installatie van CGFeedback de linefeeds niet worden overgenomen. In hoeverre het mogelijk is met TinyMCE kommentaren te editten met HTML moet ik nog eens nakijken.
Ik heb deze module alleen maar genomen omdat Comments in 1.10.3 niet meer werkt.
Kijk je naar de bugreports van CGFeedback dan wordt je wat kriebelig, dat is een behoorlijke lijst.
Met vriendelijke groet,
Jan
Het zet ü om in ü bijvoorbeeld.
Het gaat hier echter om het samenspel tussen CGFeedback, TinyMCE en HTML.
Het is bepaald vreemd dat met een standaard installatie van CGFeedback de linefeeds niet worden overgenomen. In hoeverre het mogelijk is met TinyMCE kommentaren te editten met HTML moet ik nog eens nakijken.
Ik heb deze module alleen maar genomen omdat Comments in 1.10.3 niet meer werkt.
Kijk je naar de bugreports van CGFeedback dan wordt je wat kriebelig, dat is een behoorlijke lijst.
Met vriendelijke groet,
Jan
Het zorgt dat álle vreemde tekens worden omgezet naar html-entities, dus ook < en >.
Door gebruik van htmlspecialchars zorg je er gewoon inherent voor dat HTML-code nooit uitgevoerd kan worden. Haal dat weg en je probleem is opgelost.
Door gebruik van htmlspecialchars zorg je er gewoon inherent voor dat HTML-code nooit uitgevoerd kan worden. Haal dat weg en je probleem is opgelost.
Bedankt,
maar momenteel heb ik geen probleem . . . .
Het werkt bij de klant en ik ga bij mijn site een keer proberen of kommentaar met html zin heeft.
Eerlijk gezegd ben ik geen groot voorstander van kommentaren met html. Tekst zou voor een kommentaar genoeg moeten zijn.
Groet,
Jan
maar momenteel heb ik geen probleem . . . .
Het werkt bij de klant en ik ga bij mijn site een keer proberen of kommentaar met html zin heeft.
Eerlijk gezegd ben ik geen groot voorstander van kommentaren met html. Tekst zou voor een kommentaar genoeg moeten zijn.
Groet,
Jan