Een paar dagen geleden de laatste versie van CMS geinstalleerd en de website aangepast. Geen problemen vast gesteld. Tot ik een nieuwe pagina aanmaakte en daarin foto's wou plaatsen. Ik kon via Tiny MCE editor geen afbeelding selecteren: Klikken op het icoontje voor invoegen afbeelding gaf me wel het venstertje "invoegen/bewerken afbeelding" maar als ik klikte op "bladeren" dan kreeg ik de inlogpagina van CMS... zeer vreemd. Nochtans had het ervoor zeker gewerkt, want ik had reeds een paar foto's ingevoegd.
Ik heb nu met Microtiny editor geprobeerd, daar werkt het wel. Ik geef echter de voorkeur aan de Tiny editor want daar kan ik tabellen invoeren. Deze parameter: 'gebruik statisch configuratiebestand' staat aangevinkt.
Heeft er iemand een idee wat er mis is?
Alvast bedankt voor de hulp!
Vreemd probleem bij invoegen afbeelding via Tiny MCE editor
Moderator: velden
Re: Vreemd probleem bij invoegen afbeelding via Tiny MCE edi
Heb je TinyMCE wel geüpgrade naar de meest recente versie?
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Jawel, het is versie 2.9.6
alle modules zitten in de laatste versie.
alle modules zitten in de laatste versie.
Is er ná de laatste invoeging van een afbeelding iets veranderd aan de installatie (nieuwe module, gewijzigde setting ....)npwal wrote:.... Nochtans had het ervoor zeker gewerkt, want ik had reeds een paar foto's ingevoegd.
...
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Voor ik begon met updates van de tekst en afbeeldingen heb ik upgegrade naar de laatste versie van CMSMS, ik had de vorige versie nog staan. Nadat de modules ook upgegrade waren, begonnen met de tekst aan te passen. Ik heb eerst bestaande pagina's aangepast, en daarin nieuwe afbeeldingen toegevoegd. Daarna moest ik een nieuwe pagina maken en daarin kon ik dus geen afbeeldingen meer invoegen. Aan instellingen heb ik niks veranderd, vermits die normaal gezien zo staan zoals het moet. Ik heb wel in 2 tabbladen van mijn browser gewerkt (1 voor opladen afbeeldingen enz en 1 voor update pagina's), en dacht dat het daaraan lag maar na afloggen terug inloggen en terug proberen in 1 tabblad gaf geen oplossing voor het probleem.