Nieuws fesubmit

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Doc
Forum Members
Forum Members

Nieuws fesubmit

Post by Doc »

Het lijkt er misschien op dat ik aan het spammen ben, maar ik heb nogal wat wensen voor de site die ik aan het bouwen ben, en ik kan niet echt de juiste uitleg vinden. :D

In het Vraag & Aanbod gedeelte wil ik een formulier (fesubmit) bouwen welke artikelen toevoegd aan een bepaalde categorie in de Nieuws module (in dit geval 'Te koop' of 'Gevraagd').
Nu zou ik ook graag de mogelijkheid hebben dat bezoekers foto's kunnen uploaden, maar die zou ik dan direct in de Gallery module hebben. Is dit mogelijk of is het een beter idee om de Form builder te gebruiken en mensen via een formulier een mail te laten sturen (kan ik dan wel foto's mee laten sturen?) zodat de beheerder zelf de foto's in de juiste Gallery zet en het artikel plaatst?
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Nieuws fesubmit

Post by Jos »

Ik verwacht dat het mogelijk moet zijn. Het hangt er voornamelijk vanaf wat de News module aan informatie meezendt met een 'event' als er een nieuw artikel wordt toegevoegd.

Er komt wel wat programmeerwerk aan te pas in de vorm van een UDT. Een eerste aanzet is hier gegeven: http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... =4&t=53584
Maar daar wordt gebruik gemaakt van de Uploads module.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”