[Opgelost] Javascript probleem

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
wpbremer
Power Poster
Power Poster

[Opgelost] Javascript probleem

Post by wpbremer »

Ik ben al een tijdje aan het puzzelen om een javascript probleem dat ik op mijn website (http://www.marcverhaegenfansite.com) heb op te lossen.

Het volgende is het probleem.
Ik gebruik boven in mijn website een showtime banner deze had ik altijd op flash staan, maar omdat deze banner dan niet goed getoond wordt op mobiele apparaten zoals een ipad heb ik deze weer terug gezet naar Jquery.

Daarnaast gebruik ik in mijn nieuwsberichten clickable_image functie om afbeeldingen in deze nieuwsberichten te vergroten na dat er opgeklikt wordt.

Als laatste gebruik in de catalogus detailpagina's nog (volgens mij lytebox) de vergroting functie.

De laatste twee functies werkend dus niet meer dit naar mijn idee door de showtime banner die al javescript gebruikt.
Het probleem is dat ik op dit moment door de bomen het bos niet meer zie en wil vragen of er iemand is die mij opweg kan helpen naar een permanente oplossing.

Alvast bedankt
Last edited by wpbremer on Tue Feb 28, 2012 12:42 pm, edited 1 time in total.
deactivated010521

Re: Javascript probleem

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 1:59 pm, edited 1 time in total.
deactivated010521

Re: Javascript probleem

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 1:59 pm, edited 1 time in total.
wpbremer
Power Poster
Power Poster

Re: [Opgelost] Javascript probleem

Post by wpbremer »

En dus heel snel opgelost door Arnoud, waarvoor duizendmaal dank.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”