[opgelost] Tekst in TinyMCE wordt niet opgeslagen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Doc
Forum Members
Forum Members

[opgelost] Tekst in TinyMCE wordt niet opgeslagen

Post by Doc »

Wanneer ik tekst invoer in een TinyMCE veld (ongeacht of dit in een HTML blok of op een pagina is) en op "Toepassen" of "Verzenden" klik, dan wordt de tekst niet opgeslagen. Ook als ik de optie "WYSIWYG aan of uit zetten" uitvink, verdwijnt de tekst.

Voer ik echter dan tekst in, dan wordt dit wel opgeslagen en onthouden als ik weer naar TinyMCE modus schakel.

Ik draai CMSMS 1.10.2 en TinyMCE 2.9.6
De module is niet geupdate sinds de installatie en ik heb de standaard instellingen al teruggezet, maar dit mocht niet baten.
Wel heb ik de Formbuilder, GBFilePicker, AdvancedContent en CodeMirror modules toegevoegd.

Zou Codemirror de oorzaak kunnen zijn omdat je die ook als WYSIWYG-editor kunt kiezen?
Last edited by Doc on Tue Mar 13, 2012 7:41 pm, edited 1 time in total.
Doc
Forum Members
Forum Members

Re: Tekst in TinyMCE wordt niet opgeslagen

Post by Doc »

Is er niemand die dit probleem ook heeft of weet hoe ik het op kan lossen?
Doc
Forum Members
Forum Members

Post by Doc »

Overigens lijkt dit probleem alleen voor te komen wanneer ik een artikel ga bewerken maar ook weer niet altijd...
Bij het aanmaken van een nieuwe artikel heb ik dit probleem nooit.
Ook werkt de Toepassen knop niet meer...

Ik krijg in Firefox dan de volgende error:

Code: Select all

Fout: onjuist gevormd
Bronbestand: http://www.klikeau.nl/x19club/admin/moduleinterface.php?mact=News,m1_,editarticle,0&_sx_=c2f89168&m1_articleid=16
Regel: 1, Kolom: 125
Broncode:
<EditArticle><Response>Success</Response><Details><![CDATA[Het artikel is met succes bijgewerkt.]]></Details></EditArticle></div><!-- admin theme disabled --><!-- 0,052499 / 43 / 579468 / 8861468 / 9067656 -->
Rolf
Power Poster
Power Poster

Post by Rolf »

Doc wrote:Zou Codemirror de oorzaak kunnen zijn omdat je die ook als WYSIWYG-editor kunt kiezen?
Kan me herinneren dat ik eens heb gelezen dat dit het probleem is... Wellicht even deze module in ModManager op inactief zetten...
Wellicht een browser probleem?

grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
Doc
Forum Members
Forum Members

Post by Doc »

Inmiddels heb ik de module compleet verwijderd omdat ook deze highlighter niet precies deed wat ik wilde, maar het probleem van het niet kunnen opslaan van de wijzigingen met de "Toepassen" knop blijft zich voordoen, in zowel Firefox 10.0.2 als Opera 11.61.
Maar goed, dat is niet echt een ramp.

Het andere probleem met de tekst lijkt zich niet meer voor te doen dus ik zet deze wel op opgelost.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”