Al een paar upgrades gehad naar 1.10.3. Eigenlijk geen problemen tegengekomen.
Bij deze site echter wel. Allereerst stopte SEOtools er volledig mee (versie 1.5) Opnieuw eropzetten hielp niets ...
Dan problemen met gallery. Op de HOOFDPAGINA loopt alles goed. Nette Gallery rotator in de zijbalk.
Maar OP DEZE PAGINA en bijv. OP DEZE PAGINA gaat het wel mis. Gewone foto's zijn niet meer te zien. Foto's die in de Fancybox worden geladen staan als links (die weer nergens naar toe gaan....) en de zijbalk rotator stop er ook mee.
wie weet raad?
Upgrade 1.10.3 gaat mis (met Gallery en SEOtools)
Moderator: velden
Upgrade 1.10.3 gaat mis (met Gallery en SEOtools)
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Re: Upgrade 1.10.3 gaat mis (met Gallery en SEOtools)
De html validator geeft aan:
line 66 column 6 - Fout: end tag for "head" which is not finished
De oorzaak daarvan is dat er geen title in je head staat. Misschien dat dat helpt?
En zet even een {metadata} tag in de head van je template.
line 66 column 6 - Fout: end tag for "head" which is not finished
De oorzaak daarvan is dat er geen title in je head staat. Misschien dat dat helpt?
En zet even een {metadata} tag in de head van je template.

i.i.g. het Gallery probleem is dus opgelost ....

Maar nu .... wat zou het probleem met SEOtools zijn?

Lijkt me sterk ... Hierdoor geeft een module geen fout (toch?)Jos wrote:de ontbrekende <title> ??
Ik zie deze melding:
Code: Select all
Fatal error: Call to a member function Name() on a non-object in /home/xx/domains/xx.nl/public_html/modules/SEOTools/SEOTools.module.php on line 670
Kan zijn... maar dan vraag ik me af: wat moet je met een module als SEOtools als je de basis al niet voor elkaar hebt... een title lijkt me toch vrij essentieel voor een beetje SEOerpee wrote:Lijkt me sterk ... Hierdoor geeft een module geen fout (toch?)

Klopt ....
Maar de basis wás goed. De SEOtools module draaide goed op de oude installatie en zorgde netjes voor alle tags (ook de <title>)
Heb inmiddels ook SEOTools2 geïnstalleerd ... die lijkt het wel te doen ...
Maarja ik blijf het niet snappen. Heb nog een andere klant met een identieke SEOtools installatie en daar werkt alle goed ...
ZUCHT ....
Maar de basis wás goed. De SEOtools module draaide goed op de oude installatie en zorgde netjes voor alle tags (ook de <title>)
Heb inmiddels ook SEOTools2 geïnstalleerd ... die lijkt het wel te doen ...
Maarja ik blijf het niet snappen. Heb nog een andere klant met een identieke SEOtools installatie en daar werkt alle goed ...
ZUCHT ....