Als ik een xml file exporteer en dan weer upload met een andere naam krijg ik deze foutmelding als ik het wil openen
Warning: require_once(/home/moctwente/domains/moctwente.nl/public_html/modules/FormBuilder/classes/Field.class.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/moctwente/domains/moctwente.nl/public_html/modules/FormBuilder/classes/Form.class.php on line 1142
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/moctwente/domains/moctwente.nl/public_html/modules/FormBuilder/classes/Field.class.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/moctwente/domains/moctwente.nl/public_html/modules/FormBuilder/classes/Form.class.php on line 1142
En ik kan die forms ook niet verwijderen want dan krijg ik dezelfde foutmelding
xml file importeren in formbuilder
Moderator: velden
Re: xml file importeren in formbuilder
Klinkt misschien als een installatie waar files ontbreken?
Welke CMSms versie gebruik je?
En welke versie van FormBuilder?
Welke CMSms versie gebruik je?
En welke versie van FormBuilder?
Hallo
Ik ben geen beheerder van de site maar probeer wat te helpen met de vormgeving
Heb zelf net als de huidige webmaster weinig tot geen ervaring met een cms
Als redacteur van het clubblad en nieuwsbrief heb ik wat pagina's toegevoegd en aangepast en dit werkt allemaal prima
Op mijn computer heb ik een lokale cmsms versie 1.10.2 geinstalleerd om wat uit te proberen en te testen voordat ik de site van de club vernaggel
Ik heb dus cmsms 1.10.2
Formbuilder 0.7.1 op mijn computer
De site van moctwente cmsms 1.5.1
Formbuilder 0.5.5
Ik ben geen beheerder van de site maar probeer wat te helpen met de vormgeving
Heb zelf net als de huidige webmaster weinig tot geen ervaring met een cms
Als redacteur van het clubblad en nieuwsbrief heb ik wat pagina's toegevoegd en aangepast en dit werkt allemaal prima
Op mijn computer heb ik een lokale cmsms versie 1.10.2 geinstalleerd om wat uit te proberen en te testen voordat ik de site van de club vernaggel
Ik heb dus cmsms 1.10.2
Formbuilder 0.7.1 op mijn computer
De site van moctwente cmsms 1.5.1
Formbuilder 0.5.5
Ik begrijp dus dat je het formulier exporteert van de clubsite (CMSms 1.5.1/FB 0.5.5) en daarna gaat importeren in CMSms 1.10.2/FB 0.7.1 ??
Het verschil in versies kan de oorzaak zijn.
los daarvan is het sowieso aan te raden om de clubsite te updaten naar de laatste CMSms versie.
1.5.1 dateert al van december 2008. In de tussentijd zijn al vele verbeteringen aangebracht en enkele belangrijke beveiligingslekken gedicht!
Het verschil in versies kan de oorzaak zijn.
los daarvan is het sowieso aan te raden om de clubsite te updaten naar de laatste CMSms versie.
1.5.1 dateert al van december 2008. In de tussentijd zijn al vele verbeteringen aangebracht en enkele belangrijke beveiligingslekken gedicht!
Het maakt niet uit of ik een form vanuit de clubsite exporteer en dan direct onder een andere naam importeer of een nieuwe maak in mijn lokale formbuilder en dan upload ik kan het niet openen
Zal kijken of degene die de site host (een ex clublid) dit wil updaten
Zal kijken of degene die de site host (een ex clublid) dit wil updaten