news module

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
keesgooris
New Member
New Member

news module

Post by keesgooris »

mijn vraag betreft de news module.
Al langere tijd verschijnt er niet de juiste datum in het datum vak.
Waar 12 moet staan voor 2012 staat 00.
Ik heb een oude versie MS: 1.2
Is het mogelijk om onder deze versie een nieuwe news module te installeren?
Ik wil liever niet de hele MS updaten omdat die nog wel goed werkt.
De news module is versie 2.5.1.
Hoe moet ik dit aanpakken?
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: news module

Post by Jos »

De laatste versie van de News module zal niet werken op zo'n oude versie van CMSms, dat is wel zeker.
keesgooris wrote:Ik heb een oude versie MS: 1.2
Ik wil liever niet de hele MS updaten omdat die nog wel goed werkt.
Het mag dan in jouw ogen nog goed werken, in de jaren nadat versie 1.2 is uitgekomen zijn er door developers vele uren in gestoken om het CMS beter, stabieler, krachtiger en vooral veiliger te maken.

Het is niet erg aardig om al die moeite zomaar te negeren en te vragen om slechts een klein stukje van al die verbeteringen. Om jou te kunnen helpen, vraag je ons om 5 jaar terug te gaan in de tijd.

Het is beter als je toch een keertje de moeite neemt om te upgraden naar de laatste versie. Als je site op een shared host zit is er bovendien nog grote kans dat er een update komt naar een nieuwere php versie, en dan zou je weer hier aan moeten kloppen?

Dus maak liever zelf eerst de sprong voorwaarts en als je dan tegen problemen aanloopt, dan helpen we je graag ;)
timdebuurman
Power Poster
Power Poster

Post by timdebuurman »

Ik begrijp wel dat het moeite kost om te upgraden.
Had ik eerst ook.

Alles werkt zoals het is en je weet niet of je website het nog wel blijft doen na het upgraden.

Beste is dan om een kopie van je website in een sub-map te maken, dan daarin oefenen. Zo weet je precies tegen welke dingen je aan zult lopen bij het upgraden.
NextDoorMedia - Online Marketing Partner
https://www.nextdoormedia.nl
keesgooris
New Member
New Member

Post by keesgooris »

timdebuurman wrote:Ik begrijp wel dat het moeite kost om te upgraden.
Had ik eerst ook.

Alles werkt zoals het is en je weet niet of je website het nog wel blijft doen na het upgraden.

Beste is dan om een kopie van je website in een sub-map te maken, dan daarin oefenen. Zo weet je precies tegen welke dingen je aan zult lopen bij het upgraden.
Oke, ga ik proberen!
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”