Hallo allemaal,
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb een template gedownload genaamd Hauki2 op pagina 17 van templates en als ik het rar bestand open kom ik een *.tpl bestand tegen maar waar ik ook zoek het lukt mij niet een antwoord te vinden hoe ik die nu kan toevoegen en ga gebruiken voor mijn eigen site.
Als er iemand is die mijn kan helpen of doorverwijzen dan graag.
in iedergeval bedankt voor de moeite.
Gr.
Hans
Ik zie door de bomen het bos niet meer
Moderator: velden
Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer
Hans,
Kun je misschien een hyperlink bijvoegen zodat het makkelijker vinden is. Is het een front of een back end template?
Duketown
Kun je misschien een hyperlink bijvoegen zodat het makkelijker vinden is. Is het een front of een back end template?
Duketown
Ik denk dat je deze bedoelt?
http://themes.cmsmadesimple.org/index.p ... eturnid=63
In de zip zit ook een README.txt
Lees dit en je weet wat je te doen staat. Deze theme biedt niet de mogelijkheid om eenvoudig in CMSms te importeren. Vergelijk maar met andere themes waar een xml bestand in zit.
Die kun je installeren via de module "ThemeManager"
Bij Hauki2 gaat dat dus niet helaas/
http://themes.cmsmadesimple.org/index.p ... eturnid=63
In de zip zit ook een README.txt

Lees dit en je weet wat je te doen staat. Deze theme biedt niet de mogelijkheid om eenvoudig in CMSms te importeren. Vergelijk maar met andere themes waar een xml bestand in zit.
Die kun je installeren via de module "ThemeManager"
Bij Hauki2 gaat dat dus niet helaas/
Ach... ik heb een goeie dag, en was zelf even benieuwd hoe makkelijk of moeilijk het is om een Theme xml te maken.
Nou.. dat was makkelijk... ik heb voor jou een xml voor Hauki2 met kleine aanpassing voor CMSms 1.10+
Helaas kan ik die hier niet bijvoegen.. Stuur me even een mailtje en je krijgt de xml per ommegaande (gratis) retour.
update:
Mailen is niet meer nodig, je kunt de xml nu downloaden vanaf de themes site. DrCss heeft de losse bestanden vervangen door de xml die ik gemaakt heb. Alleen nog wel even de zip uitpakken.
Nou.. dat was makkelijk... ik heb voor jou een xml voor Hauki2 met kleine aanpassing voor CMSms 1.10+
Helaas kan ik die hier niet bijvoegen.. Stuur me even een mailtje en je krijgt de xml per ommegaande (gratis) retour.
update:
Mailen is niet meer nodig, je kunt de xml nu downloaden vanaf de themes site. DrCss heeft de losse bestanden vervangen door de xml die ik gemaakt heb. Alleen nog wel even de zip uitpakken.