[opgelost]Listit2 fieldefenition "select file" gesorteerd?

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

janvl
Power Poster
Power Poster

Re: Listit2 fieldefenition "select file" gesorteerd weergeve

Post by janvl »

Hallo Arnoud,

ik heb nog nagevraagd en het volgende antwoord gekregen:

"Opendir z.B. sorteert niets, wanneer er iets sorteert was, is dat toeval. Scandir sorteert altijd."

Beoordelen kan ik het niet maar in action.admin_edititem.php wordt inderdaad opendir gebruikt voor velden die een file selecteren.
Ik zal eens proberen of ik dat zelf veranderen kan en testen of het dan wel korrekt funktioneert.

[edit]
Ik heb verschillende mogelijkheden met scandir geprobeert maar dat gaf geen resultaat. daarna noch rsort($file) tussengevoegd op verschillende plaatsen maar ook daar geen resulaat.
Wellicht kan een/de dev die dat stukje kode na line 500 geschreven heeft een sortering inbouwen, dat zou groots zijn.

M.vr.gr.
Jan
deactivated010521

Re: Listit2 fieldefenition "select file" gesorteerd weergeve

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 6:05 pm, edited 1 time in total.
janvl
Power Poster
Power Poster

Re: [opgelost]Listit2 fieldefenition "select file" gesorteer

Post by janvl »

Bedankt Arnoud,

nu snel kijken wat je veranderd hebt . . .

gevonden, gekopieerd, ingevoegd, getest,
PERFECT

met dank namens het asiel en alle dierenbeschermers uit slowakije, duitsland en oostenrijk die dankbaar gebruik maken van de site
http://www.zlate-moravce.org

binnen een paar dagen krijg ik weer foto's van 15 tot 17 nieuwe honden die een plaats zoeken. Nu ik alles in Listit2 heb gaat dat allemaal heel veel sneller.

[Edit] Heb er 17 Honden ingezet, het is een zegen, bedankt Arnoud voor de aanpassing!

Groeten,
Jan
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”