Hallo,
Ik probeer deze module uit: ListIt2
(http://www.i-do-this.com/blog/44/Using- ... wcase-page)
Ik zou graag IN de tekst van het extra veld Description een url/link willen toevoegen
naar een pagina binnen het CMS.
Ik heb geen idee of dat mogelijk is en waar ik eea dat dan zou moeten toevoegen.
Kan iemand mij helpen ?
[Opgelost] ListIt2 - Url/Link
Moderator: velden
[Opgelost] ListIt2 - Url/Link
Last edited by poekel on Sat Jan 07, 2012 12:30 pm, edited 1 time in total.
Re: ListIt2 - Url/Link
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:58 pm, edited 1 time in total.
Arnoud,
Dank!
Na het wijzigen van de template krijg ik een extra veld (link) waarin ik een pagina
van het CMS kan zetten ( bijvoorbeeld contact).
Hoe roep ik die nu aan in de tekst van het description veld ?
abitasse egestas lundium, augue ut urna cursus phasellus cras ridiculus! Facilisis urna vut ultrices, arcu odio integer, {link} ?? auctor, odio cursus elit augue nisi ac! In nunc aenean magna, diam tempor? Et et dapibus purus. Montes integer! Scelerisque etiam natoque nec non turpis? Porttitor ut porta enim enim dapibus turpis urna
Dank!
Na het wijzigen van de template krijg ik een extra veld (link) waarin ik een pagina
van het CMS kan zetten ( bijvoorbeeld contact).
Hoe roep ik die nu aan in de tekst van het description veld ?
abitasse egestas lundium, augue ut urna cursus phasellus cras ridiculus! Facilisis urna vut ultrices, arcu odio integer, {link} ?? auctor, odio cursus elit augue nisi ac! In nunc aenean magna, diam tempor? Et et dapibus purus. Montes integer! Scelerisque etiam natoque nec non turpis? Porttitor ut porta enim enim dapibus turpis urna
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:59 pm, edited 1 time in total.
Arnoud,
Hartelijk dank!
Ik heb het description field aangepast volgens je uitleg, en uiteraard weer wat geleerd!
Opgelost!
Hartelijk dank!
Ik heb het description field aangepast volgens je uitleg, en uiteraard weer wat geleerd!
Opgelost!