Ik heb een eigen module binnen CMSMS gemaakt, maar deze pagina's die hierin staan komen niet voor in de zoekresultaten van de "search-module".
Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?
Alvast bedankt.
Eigen module - Zoekresultaten
Moderator: velden
-
- Forum Members
Re: Eigen module - Zoekresultaten
Dat is niet zo 1-2-3 uitgelegd. Dat zit vrij gecompliceerd in elkaar.
Het gaat erom dat je bij een nieuwe entry zoekwaarden toevoegt aan een separate tabel van de search module. Zo uit mijn hoofd stuur je daar ook een url mee naar de betreffende entry.
Als een entry verwijderd of aangepast wordt, moet je dus ook de zoekwoordentabel updaten. Daar zijn vanuit de core methodes voor.
Tot slot moet je een methode opnemen die regelt hoe de entry wordt opgeroepen/weergegeven, zodra een zoekresultaat aangeklikt wordt.
Het beste kun je afkijken hoe de News module dit allemaal doet.
Het gaat erom dat je bij een nieuwe entry zoekwaarden toevoegt aan een separate tabel van de search module. Zo uit mijn hoofd stuur je daar ook een url mee naar de betreffende entry.
Als een entry verwijderd of aangepast wordt, moet je dus ook de zoekwoordentabel updaten. Daar zijn vanuit de core methodes voor.
Tot slot moet je een methode opnemen die regelt hoe de entry wordt opgeroepen/weergegeven, zodra een zoekresultaat aangeklikt wordt.
Het beste kun je afkijken hoe de News module dit allemaal doet.