Goeiedag,
ik heb de nieuwe versie 1.10 geinstalleerd. Alles schijnt in orde te zijn. heb ook de modules upgegrade die nodig waren. Ik kreeg daarbij dezelfde fout als wat hier verder op het forum ook gemeld werd. Maar bij het bekijken van de kalender op de site: http://www.kruin.be/index.php?page=kalender
krijg ik een Fatal error: Cannot assign by reference to overloaded object in /web/kruin/kruin.be/www/lib/classes/module_support/modlang.inc.php on line 129
Ik wou de module verwijderen en opnieuw installeren, maar dan zou ik blijkbaar alle gegevens kwijt zijn.
Iemand een idee wat er fout zit?
alvast hartelijk dank voor de hulp!
mvg
Veerle
Opgelost: Fatal error oproep Kalender na upgrade CMSMS1.10
Moderator: velden
Opgelost: Fatal error oproep Kalender na upgrade CMSMS1.10
Last edited by npwal on Sun Oct 30, 2011 3:27 pm, edited 1 time in total.
Re: Fatal error bij oproepen Kalender na upgrade CMSMS 1.10
Hoe ziet de call van CGCalendar eruit?
Kan het ook zijn dat je de kalender in het Nederlands probeert weer te geven, maar dat wellicht de lang files voor CGCalendar missen op de server?
Kan het ook zijn dat je de kalender in het Nederlands probeert weer te geven, maar dat wellicht de lang files voor CGCalendar missen op de server?
Make your community a better place!
Re: Fatal error bij oproepen Kalender na upgrade CMSMS 1.10
Ik zie nu dat er een module is die "calendar" heet en die heb ik geinstalleerd en heeft de laatste versie. Maar is blijkbaar ook een module die "CGcalendar" heet, die is niet geinstalleerd.
Dit is de call voor de module "calendar": {cms_module module="Calendar" display="upcominglist" category="publiek"}
Alles werkte tot de laatste versie van CMSMS.
Waarschijnlijk moet ik toch die calendar verwijderen en CGcalendar installeren? Is er verschil tussen beide?
Alvast bedankt!
Veerle
Dit is de call voor de module "calendar": {cms_module module="Calendar" display="upcominglist" category="publiek"}
Alles werkte tot de laatste versie van CMSMS.
Waarschijnlijk moet ik toch die calendar verwijderen en CGcalendar installeren? Is er verschil tussen beide?

Alvast bedankt!
Veerle
- stijlXpres
- Forum Members
Re: Opgelost: Fatal error oproep Kalender na upgrade CMSMS1.
Hallo,
Er staat 'Opgelost' bij dit topic, maar kan in het laatste bericht niet achterhalen wat er daadwerkelijk is gedaan om het probleem op te lossen.
Zou je dat misschien nog kunnen plaatsen?
Er staat 'Opgelost' bij dit topic, maar kan in het laatste bericht niet achterhalen wat er daadwerkelijk is gedaan om het probleem op te lossen.
Zou je dat misschien nog kunnen plaatsen?
Re: Opgelost: Fatal error oproep Kalender na upgrade CMSMS1.
Ik heb de module "calender" verwijderd en vervangen door "CGcalender". Het is ongeveer dezelfde werkwijze als bij de module calender, alleen niet vergeten CGcalender aan te roepen in je kalenderpagina.
Ik had elders in dit forum geopperd om die module "calendar" te verwijderen, maar dat zal niet gaan zolang er mensen zijn die een vroegere versie van cmsms gebruiken natuurlijk.
Ik had elders in dit forum geopperd om die module "calendar" te verwijderen, maar dat zal niet gaan zolang er mensen zijn die een vroegere versie van cmsms gebruiken natuurlijk.