[Opgelost] Gallery doet het niet icm met Showtime

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
MDK
Forum Members
Forum Members

[Opgelost] Gallery doet het niet icm met Showtime

Post by MDK »

Ik gebruik voor de website http://www.nowrozy.nl de Showtime module en de Gallery module, maar sinds ik de Showtime module op jquery heb gezet doet de Gallery het niet , wel als ik het op Flash zet.

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Last edited by MDK on Sat Oct 29, 2011 4:36 pm, edited 1 time in total.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: Gallery doet het niet icm met Showtime (JQuery deel)

Post by Jos »

Showtime is vanuit de basis op Gallery gebaseerd. Beiden voegen ze een aanroep naar de jQuery library automatisch toe aan de <head> van de html code.

jQuery werkt niet meer als het vaker dan één keer wordt aangeroepen.

Check de html-broncode van je pagina welke module dat als laatste doet. Daar kun je in de module template de jQuery aanroep verwijderen.
MDK
Forum Members
Forum Members

Post by MDK »

Ok het is me iets duidelijker geworden maar Jos, hoe doe ik dat precies ? Moet ik kijken naar de Showtime module en daar iets weghalen of zo ?

In mn template roep ik in principe alleen de Showtime module aan dus ik weet niet precies hoe ik het zou moeten verwijderen.
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Als je in elke pagina van je site gebruik maakt van Showtime, dan is het wellicht het gemakkelijkst op de jQuery aanroep uit de Gallery template te halen die je gebruikt..

Als dat Fancybox is, dan open je die in de Gallery admin en scroll helemaal naar beneden naar het javascript-veld.
Daar haal je deze regel in zijn geheel weg:

Code: Select all

<__script__ type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.4/jquery.min.js"></__script>
In Showtime is het overigens simpel te doen door het vinkje "Load jQuery script" uit te zetten in de opties tab.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”