Ik verwoord dit topic misschien niet goed ... maar ik zou graag het volgende bekomen
Ik heb een aantal gebruikers (±200) die kunnen inloggen op een gebruikers pagina op de CMSMS website, ik gebruik hiervoor FEU.
Maar de ene gebruiker mag niet dezelfde data kunnen zien als de andere (sommigen dan weer wel). Vb. de ene gebruiker heeft een support contract en deze mag dan vb toegang krijgen tot bepaalde support pagina's, terwijl een andere gebruiker dit niet mag.
Hoe laat je een gebruiker info of pagina's zien die gerelateerd zijn aan zijn login.
is er een mogelijkheid om voor iedere gebruiker een soort aparte admin te hebben waar je de dingen kan in stellen die hij mag zien na het inloggen.
Ik weet dat er een module CustomContent is, maar heeft deze de mogelijkheden zoals hierboven beschreven?
Hopelijk weet iemand raad !
Alvast bedankt,
Mvg,
Peter
FEU gebruikers eigen data tonen ?
Moderator: velden
Re: FEU gebruikers eigen data tonen ?
Je kunt FEU gebruikers in groepen plaatsen. Met CustomContent kun je in je template of content aangeven welke groep bepaalde delen wel of niet mag zien.
Ook kun je bijv. userproperties gebruiken om gegevens over gebruikers op te slaan. Die kun je gewoon met FEU weergeven.
pagina's niet weergeven in het menu is een beetje lastig (als iemand hier een goeie manier voor weet hou ik me aanbevolen), maar je kunt met CustomContent wel een if/else maken zodat mensen die bijv. geen recht hebben om die supportpagina te bekijken, alleen een regeltje te zien krijgen in de zin van "Deze pagina is alleen voor mensen met support contract, klik hier om deze te bestellen"
Ook kun je bijv. userproperties gebruiken om gegevens over gebruikers op te slaan. Die kun je gewoon met FEU weergeven.
pagina's niet weergeven in het menu is een beetje lastig (als iemand hier een goeie manier voor weet hou ik me aanbevolen), maar je kunt met CustomContent wel een if/else maken zodat mensen die bijv. geen recht hebben om die supportpagina te bekijken, alleen een regeltje te zien krijgen in de zin van "Deze pagina is alleen voor mensen met support contract, klik hier om deze te bestellen"
Re: FEU gebruikers eigen data tonen ?
Hoi Peter,
zag je vraag. Tijdje geleden daar zelf ook mee aan de gang geweest, zie mijn beantwoorde vragen. Kijk bij topics van demaster en je komt het vanzelf tegen.
demaster
zag je vraag. Tijdje geleden daar zelf ook mee aan de gang geweest, zie mijn beantwoorde vragen. Kijk bij topics van demaster en je komt het vanzelf tegen.
demaster