[Opgelost] CMSMadesimple.nl = Magento

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
musicscore
Power Poster
Power Poster

[Opgelost] CMSMadesimple.nl = Magento

Post by musicscore »

Dat CMSMadesimple erg populair is en een goede naam heeft blijkt wel uit het feit dat de domeinnaam cmsmadesimple.nl verwijst naar ngx.nl, de website van Magento Hosting en Beheer. Of heb ik hier iets gemist ?

Musicscore
Last edited by musicscore on Thu Sep 29, 2011 4:46 pm, edited 3 times in total.
Jos
Support Guru
Support Guru

Re: CMSMadesimple.nl = Magento

Post by Jos »

de firma ngx heeft deze domeinnaam al sinds 2006 geregistreerd. Ik meen een keer opgevangen te hebben dat vanuit het dev-team wel gevraagd is om de domeinnaam over te dragen, maar dat men daar niet aan mee wilde werken? We hebben nu http://nl.cmsmadesimple.org

En als je wilt kun je deze ook nog registreren:
cmsmadesimple.tk
cmsmadesimple.ws
cmsmadesimple.me
cmsmadesimple.in
cmsmadesimple.gs
cmsmadesimple.co
cmsmadesimple.ru
cmsmadesimple.bz
cmsmadesimple.li
cmsmadesimple.se
cmsmadesimple.vg
cmsmadesimple.cx
cmsmadesimple.tl
cmsmadesimple.im
cmsmadesimple.sg
cmsmadesimple.sc
cmsmadesimple.ms
cmsmadesimple.sh
cmsmadesimple.io
cmsmadesimple.mu
cmsmadesimple.fm
cmsmadesimple.am
cmsmadesimple.ag
cmsmadesimple.nf

Maar ach... wat heb je eraan...

Eén site waar je alles kunt vinden is toch genoeg?

Daarnaast, maar offtopic: de firma ngx biedt ook CMS Made Simple aan als onderliggend cms voor hun diensten. Maar als ik de screenshots op hun site zo bekijk werken ze nog wel met een versie van een paar jaar oud. Getuigd niet echt van "bij de tijd" zijn :-X
musicscore
Power Poster
Power Poster

Post by musicscore »

Dacht eigenlijk dat de naam cmsmadesimple een beschermde naam was. Volgens mij gaf DukeTown in onze laatste meeting in Amersfoort aan dat deze naam niet zomaar gebruikt mocht worden omdat cmsmadesimple een trademark was. Maar goed, dacht dat ik iets gemist had in de ontwikkelingen betreffende CMSMS.

Groetjes,

Musicscore
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Tja, beschermde naam... en dan...

Dat trademark verhaal is iets van de laatste tijd. Zeker niet in 2006

Als de eigenaar van CMS Made Simple aanspraak wil maken op de .nl domeinnaam en de tegenpartij wil niet op redelijke gronden meewerken, dan staat het hem volgens mij vrij om naar de (Nederlandse) rechter te stappen... kost dat?? wat levert het op?

Kans van slagen bij een rechter lijkt me ook vrij klein, zolang de eerder door mij geciteerde vrije domeinnamen nog niet geregistreerd zijn.

Het kon nog wel es goedkoper uitpakken als je gewoon je hele merk gaat rebranden 8) De naam vind ik zelf toch altijd al het minst mooie aan dit cms >:D
musicscore
Power Poster
Power Poster

Post by musicscore »

Jos,

Je hebt gewoon gelijk maar nogmaals ik dacht dat er misschien een party cmsmadeimple 'gefuseerd' had.

Maar what's in a name. Het blijft een geweldig cms toch.

Groetjes,

Mausicscore
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

musicscore wrote:ik dacht dat er misschien een party cmsmadeimple 'gefuseerd' had.
Nee wat dat betreft heb je niks gemist. Al was dat 2 jaar geleden wel precies de inhoud van een 1 april grap op dit forum.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”