[opge]kan calender niet meer in het admin niet meer bereiken

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
andre_designer
Forum Members
Forum Members

[opge]kan calender niet meer in het admin niet meer bereiken

Post by andre_designer »

hallo allemaal

ik kreeg vanmiddag een mail van iemand waar ik een site voor gemaakt heb .ze kunnen de calender niet meer openen. Ze zien de link in de admin wel maar de browser blijft laden en ik met de admin rechten heb het zelfde ik zie de link wel maar de calender word niet geopend. heeft iemand een idee waar dit aan ligt.Heb zelf al gedacht dat misschien mogelijk iets bij de hosting iets veranderd is maar aan de voorkant van de site ziet het er goed uit en werkt alles goed maar aan de achterkant van site niet. ik kan namelijk de pagina niet meer geopend krijgen

weet iemand waar dit door komt??

de site waar het om gaat is http://www.indetoren.nl
Last edited by andre_designer on Mon Oct 03, 2011 4:32 am, edited 1 time in total.
M@rtijn
Power Poster
Power Poster

Re: kan calender niet meer in het admin niet meer bereiken

Post by M@rtijn »

Wellicht is er iets mis gegaan bij het toevoegen van het laatste item. Ik heb dat ook een keer gehad, er stond toen een halve entry in de database en het admin gedeelte van CGCalendar (daar hebben we het over toch?) bleef daarom hangen.

Even naar je sql database en in 'cms_module_cgcalendar_events' de verschillende events met elkaar vergelijken, zijn bij alle events dezelfde events gevuld?
Make your community a better place!
RonnyK
Support Guru
Support Guru

Post by RonnyK »

Je zou als check ook eens de memory-limit kunnen verhogen in de config.php. Bv eens op 64M zetten.

Ronny
andre_designer
Forum Members
Forum Members

Post by andre_designer »

Het is inmiddels opgelost ik heb calender gedeïstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en de berichten er opnieuw er ingezet . maar bedankt voor de tip. als ik er in de toekomst er nog eens tegen aanloop zal ik er eens naar kijken. Maar waar het nu heeft gelegen dat ik calender niet meer kon bereiken is voor mij een grote vraag.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”