Ik probeer dit voor elkaar te krijgen maar blijkbaar mist ik iets of zie ik iets over het hoofd.
Ik heb dus CompagnyDirectory en Postcode mode geinstallerd, ik heb enkele ingaves bij CompagnyDirectory en de postcode module werkt (als ik zoek in de postcode module)
Als ik nu via {CompanyDirectory action="search"} wil zoeken op de postcode, krijg ik telkens de melding dat er geen info te vinden is voor deze postcode, nogthans is er een bedrijf met een adres waar de postcode 7300 in voorkomt.
'Kan geen informatie vinden bij de postcode 7300'
iemand die weet hoe ik dit oplos, of die een idee heeft, iemand die dit werkend heeft ?
ik heb al tal van topics gevonden over CD en postcode module, maar raak niet verder.
Ik werk met:
CMSMS 1.9.4.2
CompanyDirectory 1.8.3
Postcode 1.1.1
CGGoogleMaps 2.1.4
Alvast bedankt
Peter
[opgelost] compagnydirectory en postcode ... search
Moderator: velden
[opgelost] compagnydirectory en postcode ... search
Last edited by pedes on Tue Sep 20, 2011 8:54 pm, edited 1 time in total.
Re: compagnydirectory en postcode ... search
ok ... toch weer wat verder geraakt ... de search-template moet uiteraard uw 'country-code 'bevatten ..
nu dit in een CGGoogleMaps proberen te tonen
alle suggesties zijn welkom ... of iemand die ene bruikbare topic heeft hierover
nu dit in een CGGoogleMaps proberen te tonen
alle suggesties zijn welkom ... of iemand die ene bruikbare topic heeft hierover
Re: [opgelost] compagnydirectory en postcode ... search
voor de mensen die die zouden nodig hebben ...
dus de opgezochte bedrijven op dezelfde pagina in een CGGoogleMpa tonen.
In de summarytemplate van CompagnyDirectory plaatst je iets in deze vorm (onder of boven je zoek-output)
Grtz Peter
dus de opgezochte bedrijven op dezelfde pagina in een CGGoogleMpa tonen.
In de summarytemplate van CompagnyDirectory plaatst je iets in deze vorm (onder of boven je zoek-output)
Hopelijk heeft er iemand wat aan ..{foreach from=$items item='entry'}
{assign var='name' value=$entry->company_name}
{assign var='lat' value=$entry->latitude}
{assign var='long' value=$entry->longitude}
{capture assign='description'}
<h3>{$entry->company_name}</h3>
<a href="{$entry->detail_url}">details van dit bedrijf</a> {/capture}
{cggm_add_dynpoint map='1' name="$name" lat="$lat" long="$long" description="$description"}
{/foreach}

Grtz Peter