Soms krijg ik een error boven mijn webpage dit is de error:
string(120)"Smarty error:[in tpl_head:23 line 14]: syntax error: invalid attribute name:'='(Smarty_compiler.class.php,line 155)"
nou zou ik graag willen weten waar ik die kan vinden ?
m.v.g. Niels
[Opgelost]soms error boven website
Moderator: velden
[Opgelost]soms error boven website
Last edited by wolfpins on Mon Sep 19, 2011 3:50 pm, edited 1 time in total.
Re: soms error boven website
Check je html bron even... zie je er javascript in staan? En is die javascript in je template omringt door {literal}..{/literal} tags?
Hoi Jos,
Het javascript staat tussen {liteal} het gebeurt ook alleen als ik in de admin sectie iets aan het template doe en dan verstuur dan krijg ik als ik op de website kijk de fout code en als ik hem dan refresh dan is het weg.
Gr Niels
Het javascript staat tussen {liteal} het gebeurt ook alleen als ik in de admin sectie iets aan het template doe en dan verstuur dan krijg ik als ik op de website kijk de fout code en als ik hem dan refresh dan is het weg.
Gr Niels
Foutje in je template...?
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Dat komt vermoedelijk door caching. De eerste keer gaat smarty de pagina nieuw opbouwen, komt dan een fout tegen en meldt dat. De tweede keer is je pagina gecached, zal smarty er niets mee doen en wordt dus geen fout meer gegenereerd.wolfpins wrote:en als ik hem dan refresh dan is het weg.
Als je alle { } tekens hebt ingekapseld met {literal} tags, dan komt het misschien doordat er binnen een smartytag teveel spaties staan?
Bedankt voor in de goede richting sturen van het probleem het was inderdaad een spatie teveel ergens.
m.v.g. Niels
m.v.g. Niels