Forum in CMSMS Topic is solved

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Joost de Bruijn

Forum in CMSMS

Post by Joost de Bruijn »

Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig met het bouwen van een website. Het is de bedoeling dat een onderdeel van de website een forum wordt. Ik ben aan de slag gegaan met de module Forum Made Simple, deze integreert immers mooi in CMSMS en FEU. Echter krijg ik nu steeds de volgende foutmelding:
Warning: Invalid CRT parameters detected in C:\domains\website.nl\wwwroot\modules\Forum\Forum.module.php on line 642
Hoe kan ik dit oplossen? Daarnaast was ik benieuwd of het mogelijk is om een combinatie te maken van het forum phpBB en FrontEndUsers. Is iemand daar al eens mee bezig geweest?

Alvast bedankt!
Groeten,
Joost.
Rolf
Power Poster
Power Poster

Re: Forum in CMSMS

Post by Rolf »

Hallo Joost,

ik gebruik zelf Forum Made Simple op een website en ik herken de foutmelding niet... :-\ Ook een snelle zoekactie op het forum levert helaas geen resultaten op.

Een combinatie tussen FEU en een niet-cmsms forum lijkt me niet mogelijk.
Dit phpBB forum heeft een eigen gebruikersbeheer en dat is geheel geïntegreerd. Staat los van CMSMS

grt. Rolf
- + - + - + - + - + - + -
LATEST TUTORIAL AT CMS CAN BE SIMPLE:
Migrating Company Directory module to LISE
- + - + - + - + - + - + -
Image
cleatus
Forum Members
Forum Members

Re: Forum in CMSMS

Post by cleatus »

Ik veronderstel dat je dit hebt gezien? http://www.simplemachines.org/community ... c=173483.0
Ben ik verspilling van mijn tijd proberen om deze haken te implementeren? Als dat zo is zou je het erg explainiing waarom?
Vergeef mijn google nederlandse.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”