Ik heb binnen een site TinyMCE geupgrade naar de laatste versie 2.9.1.
Daarna is echter een raar probleem ontstaan. Ik kan binnen IE geen afbeeldingen meer uploaden via TinyMCE. De link voor een upload is verdwenen uit het popup venster. Volledigheidshalve heb ik alles eraf gegooid en eerst een oudere versie en later de laatste versie er weer opgezet (via FTP). Bracht echter geen soelaas. Ondanks alle instellingen die dit toe moeten staan komt er geen upload mogelijkheid in beeld.
Echter, in FF kan het wel.
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen ?
[OPGELOST] Geen upload mogelijk in TinyMCE
Moderator: velden
[OPGELOST] Geen upload mogelijk in TinyMCE
Last edited by rodeto on Sat Jul 23, 2011 4:45 pm, edited 1 time in total.
Re: Geen upload mogelijk in TinyMCE
Er loopt al een topic over dit probleem: http://forum.cmsmadesimple.org/viewtopi ... 95#p258095
Altijd lekker, browsers die zich aan de html/css specificaties houden...
Altijd lekker, browsers die zich aan de html/css specificaties houden...
Make your community a better place!
Dank voor de reactie. De post waar jij naar verwijst gaat niet over hetzelfde. Die gaat over de knoppen onderaan de pagina. Dat is al opgelost.
Ik ben met je eens dat het vervelend is met IE, maar aangezien het teveel gebruikt wordt heb ik er wel mee te maken.
Bij mij gaat het over het invoegen van plaatjes via TinyCME. Dat werkt in alle door mij gemaakte sites goed behalve een.The change in 1026 in file style.css in folder admin\themes\NCleanGrey\css is:
transparenturl
into
transparent url
Ik ben met je eens dat het vervelend is met IE, maar aangezien het teveel gebruikt wordt heb ik er wel mee te maken.
Sorry, iets te snel 1 en 1 bij elkaar opgetelt..
Ik heb even snel gegoogled en schijnt vaker voor te komen met TinyMCE + IE9, je zou de compatibility modus van de browser -tijdelijk- kunnen gebruiken, maar dat is natuurlijk een non-oplossing.
Op dit moment kan ik je dan helaas even niet helpen, wellicht dat iemand anders een oplossing heeft.

Ik heb even snel gegoogled en schijnt vaker voor te komen met TinyMCE + IE9, je zou de compatibility modus van de browser -tijdelijk- kunnen gebruiken, maar dat is natuurlijk een non-oplossing.
Op dit moment kan ik je dan helaas even niet helpen, wellicht dat iemand anders een oplossing heeft.
Make your community a better place!
Toch dank voor de reactie.
Oh, compatibility modus inschakelen maakt geen verschil.
Oh, compatibility modus inschakelen maakt geen verschil.
En zoals zo vaak blijkt ook nu weer dat computers en/of browsers gekke dingen zijn. Inmiddels werkt alles weer naar behoren zonder dat ik er iets aan gedaan heb. Werd elk probleem maar op deze manier opgelost