Ik moet voor een site een pagina invoegen met een "startpagina"-achtig uiterlijk. Op welke manier zou ik dat het beste kunnen doen? Is daar wellicht een module voor? Ik heb al zitten zoeken maar kan niet echt iets vinden wat mij goed lijkt.
Uiteraard kan ik wel met menu's gaan stoeien en allerlei submenu's gaan tonen met externe links maar of dat nu zo makkelijk is.
Iemand suggesties?
[SOLVED] Suggesties voor portal ?
Moderator: velden
[SOLVED] Suggesties voor portal ?
Last edited by rodeto on Fri Jul 22, 2011 10:48 am, edited 1 time in total.
Re: Suggesties voor portal ?
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:40 pm, edited 1 time in total.
Het is de bedoeling om een aantal categorieën te maken en in elke categorie een vijftal links te plaatsen die in een nieuw venster openen als daarop geklikt wordt.
De verschillende categorieën komen allemaal op een pagina met een indeling vergelijkbaar met startkabel of startpagina.
naast deze links komen er ook nog een aantal banners hier en daar.
Het worden vijf kolommen naast elkaar met een header en een footer uiteraard.
De verschillende categorieën komen allemaal op een pagina met een indeling vergelijkbaar met startkabel of startpagina.
naast deze links komen er ook nog een aantal banners hier en daar.
Het worden vijf kolommen naast elkaar met een header en een footer uiteraard.
----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:40 pm, edited 1 time in total.
Ik heb het opgelost via de menu template "show_children_of". Per subcategory wordt het apart aangeroepen waardoor ik redelijk flexibel ben in de opbouw van de pagina.