gallery en supersizer

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
pedes
Power Poster
Power Poster

gallery en supersizer

Post by pedes »

kan iemand mijn uitleggen hoe ik gallery en supersizer samen kan gebruiken ? Of waar ik hier over wat klare uitleg vind ? ;)

het is zo dat ik een pagina heb met tumbs en bij het klikken moet de foto openen in voorbeeld een nieuwe pagina ... maar dan wel geschaald in binnen de grote van de browser window.
zou dit willen gebruiken voor zowel grote al klein moniotrs ... ipad ... iphone

of weet er iemand een andere oplossing hiervoor ?

mvg,
Peter
deactivated010521

Re: gallery en supersizer

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:39 pm, edited 2 times in total.
pedes
Power Poster
Power Poster

Post by pedes »

dank voor uw reply arnoud ... maar ik vind die wiki over supersizer echt niet duidelijk ...

ik vond dit als voorbeeld ... maar raak er echt niet wijzer van ... naar een bepaalde grote dat lukt nog ... maar laten schalen binnen een div bijvoorbeeld ... ??? ???

iemand een wat heldere uitleg ?

thnks
Peter
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

pedes wrote:maar dan wel geschaald in binnen de grote van de browser window.
Hier is SuperSizer niet voor bedoeld en ik verwacht CGSmartImage ook niet. Beide plugins kunnen een afbeelding resizen en cachen het voor een volgende keer als er dezelfde geresizede afbeelding wordt gevraagd.

Bedenk eens hoeveel verschillende afmetingen een browser window kan hebben. Oneindig is het niet, maar onmeunig veel is het wel. Voor elke afmeting zou dan een afbeelding gecached worden. Dat is een behoorlijke aanslag op je schijfruimte ???
pedes
Power Poster
Power Poster

Post by pedes »

ok supersizer of GCSmarty image zal het dus niet worden als ik dit zo lees.

iemand een idee hoe ik voorbeeld een afbeelding van voorbeeld 1250 op 1250 px automatisch laat resizen indien dze bekeken wordt met een kleinere monitor (window size).

alle hulp of ideeën zijn welkom

Hartelijk dank
Peter
Jos
Support Guru
Support Guru

Post by Jos »

Dat zou met jQuery wel prima moeten gaan, maar vraag me het fijne er niet van :-X
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”