Hallo,
ik ben een cmsms aan het upgraden van 1.5.4 naar de laatste versie, in 1x (en zal dat in het vervolg netjes bijhouden..). Heb back-ups gemaakt, nieuwe versie geftpt over de oude versie heen, maar de pagina http://www.wezenlijkwerken.nl/install/upgrade.php start niet op. Ik krijg een blancopagina. Ook geen foutmelding. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Heel hartelijk dank alvast voor de hulp.
Groet Ilse
[opgelost] upgrade lukt niet, help
Moderator: velden
[opgelost] upgrade lukt niet, help
Last edited by ilse on Thu Apr 21, 2011 6:47 pm, edited 1 time in total.
Re: upgrade lukt niet, help
Tsja ... er is ergens iets niet goed gegaan ....
Maarja ... je site is nog wel benaderbaar, je admin ook?
Kijk daar eens in, wellicht dat daar foutmeldingen aan het licht komen?
Welke download heb je er trouwens overheen gezet?
Maarja ... je site is nog wel benaderbaar, je admin ook?
Kijk daar eens in, wellicht dat daar foutmeldingen aan het licht komen?
Welke download heb je er trouwens overheen gezet?
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Hi Erpee,
laatste nieuwe download eroverheen... misschien werkt het niet in 1x... van 1.5.4 naar 1.9.4.1.
heb nu het hele nieuwe cms weer verwijderd en gelukkig werkt het oude nog. alleen admin map moest even terug gezet worden. waar in de admin zou ik moeten kijken?
Ben nog even verder aan het kijken, maar nu lijkt het alsof de files wel geftpt worden, maar niet de andere files overschrijven. Als ik bv een testje doe met docs, dan kan ik zet ik de docs van de nieuwe versie over op de oude docs van 1.5.4 en dan verschijnt er in docs een extra map. Terwijl ik lees de nieuwe files de oude moeten overschrijven. Ik werk met Filezilla, iemand nog een tip?
laatste nieuwe download eroverheen... misschien werkt het niet in 1x... van 1.5.4 naar 1.9.4.1.
heb nu het hele nieuwe cms weer verwijderd en gelukkig werkt het oude nog. alleen admin map moest even terug gezet worden. waar in de admin zou ik moeten kijken?
Ben nog even verder aan het kijken, maar nu lijkt het alsof de files wel geftpt worden, maar niet de andere files overschrijven. Als ik bv een testje doe met docs, dan kan ik zet ik de docs van de nieuwe versie over op de oude docs van 1.5.4 en dan verschijnt er in docs een extra map. Terwijl ik lees de nieuwe files de oude moeten overschrijven. Ik werk met Filezilla, iemand nog een tip?
Ik werk met WinSCP, om dit te kunnen heb je wel SSH toegang nodig maar dan gaat upgraden wel heeeel eenvoudig.
Tar bestandje op je server zetten, uitpakken, klaar
Maar ... uitpakken kan soms ook via je admin panel van je hosting.
Als het nodig is wil ik wel met je meekijken aan je admin kant ... bedenk het maar.
Tar bestandje op je server zetten, uitpakken, klaar
Maar ... uitpakken kan soms ook via je admin panel van je hosting.
Als het nodig is wil ik wel met je meekijken aan je admin kant ... bedenk het maar.
Waarom zou het direct goed moeten gaan? Dan is alle lol weg ...
Hi Erpee,
had je een priveberichtje gestuurd maar weet niet of dat nou naar je verzonden is via dit forum...? Ik moet nu even kinderen oppikken, vanavond verder pielen. Kom ik er niet uit, dan neem ik je aanbod om even mee te kijken graag aan. Heb je wellicht een privemailadres waar ik je kan bereiken? Ik ben bereikbaar op ilsevanbladel@upcmail.nl
Groeten en bedankt alvast Ilse
had je een priveberichtje gestuurd maar weet niet of dat nou naar je verzonden is via dit forum...? Ik moet nu even kinderen oppikken, vanavond verder pielen. Kom ik er niet uit, dan neem ik je aanbod om even mee te kijken graag aan. Heb je wellicht een privemailadres waar ik je kan bereiken? Ik ben bereikbaar op ilsevanbladel@upcmail.nl
Groeten en bedankt alvast Ilse
Re: [opgelost] upgrade lukt niet, help
Hoi Erpee,
nou het is gelukt hoor. Een stom dingetje, blijkbaar overschreef mijn ftp-programma niet de oude bestanden... Dus dat goed ingesteld (en de nieuwste versie van filezilla en passive mode voor transfer) en ja hoor, daarna was het een fluitje van een cent. Upgraden van 1.5.4 naar de meest recente versie kan dus ook prima.
Dank je voor de morele support!
Groeten Ilse
nou het is gelukt hoor. Een stom dingetje, blijkbaar overschreef mijn ftp-programma niet de oude bestanden... Dus dat goed ingesteld (en de nieuwste versie van filezilla en passive mode voor transfer) en ja hoor, daarna was het een fluitje van een cent. Upgraden van 1.5.4 naar de meest recente versie kan dus ook prima.
Dank je voor de morele support!

Groeten Ilse
Re: [opgelost] upgrade lukt niet, help
Mooi, Ilse dat het is gelukt!
Wellicht handig om je emailadres weer even te verwijderen, voordat de spammers er lucht van krijgen.
Wellicht handig om je emailadres weer even te verwijderen, voordat de spammers er lucht van krijgen.
Make your community a better place!