RonnyK wrote:Ik bedoelde in het voorgaande voorbeeld dat je met detailpage= parameter kunt laten doorsturen naar een specifieke pagina voor de details. Dan middels de if-logica inderdaad af te vragen of je op de detailpagina zit of op een andere pagina.
Ja maar dat gaat niet op voor dit verhaaltje, want het probleem doet zich al voor voordat je het gehele bericht opent...
Ik wil de eerste 3 berichten met headline/foto/samenvatting laten zien, en daaronder enkel headlines van de overige berichten. als je vervolgens naar de volgende pagina gaat met de paginering; dan wil ik dus alleen maar headlines zien en niet ook nog de eerste 3 berichten in de uitgebreide variant.
verder moeten alle berichten uiteindelijk openen op een nieuwe pagina, en dat kan mooi met detailpage="" inderdaad..dat is niet de moeilijkheid van dit verhaal.
RonnyK wrote:zou je kunnen aangeven hoe je het nu hebt?
Momenteel heb ik het zo
http://tiny.cc/zx7hc, 1 template die 3 samenvattingen laat zien, en 1 template die headlines laat zien. werkt goed, alleen moeten die 3 samenvattingen dus verdwijnen zodra ik naar een volgende pagina ga. Dat krijg je volgens mij alleen voor elkaar als het hele nieuwsgebeuren in 1 template zit.
ik heb al geprobeerd iets te schrijven in de trend van:
Code: Select all
{foreach from=$items item=entry key=j}
{if $j == 0 or $j == 1 or $j == 2}
<div class="samenvatting">
{else}
<div class="headline">
{/if}
...
Maar die key is niet gekoppeld aan een nieuwsbericht, als je naar een nieuwe pagina gaat is het eerste nieuwsbericht altijd '0' en het tweede altijd '1'... Hij teld niet door als het ware, iedere pagina start de telling weer opnieuw.