Hallo,
Ik heb gezien dat op 4 april ook al een melding over dit item was.
Ook bij mij kwam de versie-melding en ik heb de oplossing toegepast als omschreven. De melding is wel weg, maar het probleem niet.
Wat er gebeurt: alles lijkt normaal te werken, maar zodra ik een categorie wil toevoegen lukt dit niet. Ik kan alles invullen en als ik op "OK" klik lijkt het alsof er iets gebeurt, maar de categorie wordt niet aangemaakt.
Uiteindelijk wilde ik de module de-installeren en daarna opnieuw installeren, maar de-installeren lukt niet meer. Ook overschrijven met een "verse" XML file lukt niet. Kortom, ik krijg de module met geen mogelijkheid meer weg.
Zodra ik op "de-installeren" klik springt het scherm naar een blancoscherm met alleen de menuopties van de backend.
Geen idee wat ik nu nog moet doen, opnieuw CMSMS installeren? (op zich niet zo'n groot probleem omdat dit een testversie is en er nog bijna niets op staat.
Maar, ik ben nieuwsgierig of iemand nog een tip heeft zodat ik ervan kan leren.
Alvast bedankt!
Cees
[OPGELOST]CMSMS versie 1.9.4 en Shop madesimple
Moderator: velden
[OPGELOST]CMSMS versie 1.9.4 en Shop madesimple
Last edited by Loupol on Sun Apr 10, 2011 12:26 pm, edited 1 time in total.
Re: CMSMS versie 1.9.4 en Shop madesimple
Loupol,
Vreemd. Het lijkt er meer op dat de bestanden niet gecreeerd waren/zijn. Waardoor het toevoegen van een categorie niet kan.
Ik heb net aanpassing gedaan in software mbt maximum versie die gebruikt kan worden.
Eventueel via FTP, module weggooien (hou er rekening mee dat eventuele bestanden die bij module horen niet worden verwijderd. Zal je dus met phpMyAdmin of een dergelijke tool moeten doen).
Duketown
Vreemd. Het lijkt er meer op dat de bestanden niet gecreeerd waren/zijn. Waardoor het toevoegen van een categorie niet kan.
Ik heb net aanpassing gedaan in software mbt maximum versie die gebruikt kan worden.
Eventueel via FTP, module weggooien (hou er rekening mee dat eventuele bestanden die bij module horen niet worden verwijderd. Zal je dus met phpMyAdmin of een dergelijke tool moeten doen).
Duketown
Re: [OPGELOST]CMSMS versie 1.9.4 en Shop madesimple
Hallo Duketown,
Bedankt voor je reactie, ik heb uiteindelijk inderdaad maar alles verwijderd via FTP en phpMyAdmin.
Daarna opnieuw geïnstalleerd en nu gaat het beter.
Verder is het nog veel uitzoekwerk!
groet,
Cees
Bedankt voor je reactie, ik heb uiteindelijk inderdaad maar alles verwijderd via FTP en phpMyAdmin.
Daarna opnieuw geïnstalleerd en nu gaat het beter.
Verder is het nog veel uitzoekwerk!

groet,
Cees