NMS werkt niet

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
Evert B.
Power Poster
Power Poster

NMS werkt niet

Post by Evert B. »

Hallo,

Ik heb een probleem. Voor de site van mijn collega krijg ik Newsletter Made Simple (NMS) niet werkzaam.

Het probleem:
Als ik een opdracht verstuur kom ik in het batschverwerkingsscherm,... maar de melding dat ik dat scherm kan sluiten verdwijnt nooit.
Als ik een test mail verstuur naar de testlijst met slechts één gebruiker (ik) dan verstuurt hij de mail echter wel.
Echter, aangezien er niets verandert aan het batverwerkingsscherm verzend hij dus nooit meer dan 1 batch.
Wat betekend dat wanneer ik meer dan één batch wil versturen enkel batch 1 een mail krijgt. Maar zelfs dan, aangezein ik geen melding krijg dat ik het batchverwerkingsscherm kan afsluiten staat de opdracht dus op niet verzonden, komt ie niet in het archief en is het onbetrouwbaar wie er nu wel en wie er geen mail krijgt.

Wat ik al geprobeerd heb:

Ik heb de CMS Mailer versie er al afghaald en er versie 1.73.13 opgezet (er stond versie 1.73.14 op maar die is niet meer te downloaden dus ik dacht dat het misschien daar aan lag).
Dit hielp niet.

Toen heb ik NMS eraf gehaald en een versie erop gezet die op een andere site prima werkt, namelijk versie 2.2.3 in plaats van 2.3.2.
Ook dit helpt echter niets.

Wie heeft enig idee wat er aan de hand kan zijn?!?
Ik weet het nu niet meer, de software lijkt gewoon niet te willen, en ik krijg geen specifieke foutmelding.

Thanks Evert
Evert B.
Power Poster
Power Poster

Re: NMS werkt niet

Post by Evert B. »

Ok,
Ik heb nu de site van 1.6.2 naar de nieuwste versie van CMSMS geupgrade. De modules zijn ook allemaal geupgrade nu.
Toch werkt het niet. Precies hetzelfde probleem houdt stand.

Wie kan me helpen? Of wat heb je nodig om je te kunnen helpen?
Het gaat deze site

Thanks Evert
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”