News morelink afhankelijk van category

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
hgpdesign
Forum Members
Forum Members

News morelink afhankelijk van category

Post by hgpdesign »

Ik probeer al een jaartje een oplossing te vinden voor het volgende. Ik heb een News summary van een 12-tal berichten uit verschillende categorieën, gesorteerd op datum (laatste bovenaan). Wat ik graag wil bereiken is dat de morelink naar een detailpage verwijst die afhankelijk is van de betreffende category. Het lukt me niet goed dat verwezenlijken. Kan iemand mij verder helpen?

NB. De betreffende detail pages hebben (nu) niet een alias die het zelfde is als de category name...

Groet,
Ron Hoenson
Last edited by hgpdesign on Mon Apr 04, 2011 9:00 am, edited 1 time in total.
Dieteronline
Forum Members
Forum Members

Re: News morelink afhankelijk van catergory

Post by Dieteronline »

Hey Ron,

Bedoel je misschien zoiets?

Code: Select all

{news browsecat="2" number="1" summarytemplate="midden" detailtemplate="links" category="buurt" moretext="Lees verder »" detailpage="buurt"}
Summary en detail templates moeten uiteraard wel bestaan.
Bij mij heten ze 'midden' en 'links' omdat die corresponderen met de linker en midden kolom van de pagina.

Groet,
Dieter
hgpdesign
Forum Members
Forum Members

Re: News morelink afhankelijk van category

Post by hgpdesign »

Hi Dieter,

dit is niet helemaal wat ik bedoel want dit verwijst nu juist naar steeds dezelfde detailpage ('buurt'). Waar het mij omgaat dat het verwijst naar een detailpage die afhankelijk is van de category:

{news category="category1,category2,etc" number="12" summarytemplate="de_summerytemplate" detailtemplate="de_detailtemplate" detailpage="afhankelijk_van_de_category"}

Ik zoek een oplossing die niet uitgaat van een gelijke detailpage-alias en category-name. Zo'n oplossing heb ik wel eens gezien maar die werkt voor mij (nu) niet goed...

met vriendelijke groet,

Ron Hoenson
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”