[Opgelost] NMS module problemen

Nederlandse ondersteuning voor CMS Made Simple

Moderator: velden

Post Reply
vtr1000
New Member
New Member

[Opgelost] NMS module problemen

Post by vtr1000 »

Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem met cms, ik draai 1.9.3 "Motu Tane"
en wil module NMS gebruiken. Het eerste waar het misgaat is het installeren. Hij kan op de 1 of andere manier de mappen en de bestanden niet aanmaken. Server is te beheren met directadmin en daarin heb ik owner en rechten zitten wijzingen om het te verhelpen. Als het installeren eenmaal gelukt is komt er in het menu van uitbreidingen te staan: --Add Me - module:NMS string:friendlyname-- In plaats van gewoon NMS module o.i.d. en bij het aanklikken gaat ie wel naar de module, maar dan hebben alle tabbladen van module dezelfde soort benamingen.
Ik ben het hele cms doorgegaan of het iets met rechten van doen had. Module gedeinstalleerd en verwijderd. vele pogingen, maar het lukt me nog niet. Iemand nog ideeen??
Last edited by vtr1000 on Thu Mar 17, 2011 11:49 am, edited 1 time in total.
deactivated010521

Re: NMS module problemen

Post by deactivated010521 »

----------
Last edited by deactivated010521 on Tue Mar 12, 2013 5:28 pm, edited 1 time in total.
vtr1000
New Member
New Member

Post by vtr1000 »

Ik heb alle dirs in cms afgelopen en chown gedaan en de rechten op max gezet, recursive. Dus bij mijn weten zou rechten geen issue meer moeten zijn. maar het probleem met het installeren is dat hij bij het mappen aanmaken de map wel maakt maar er vervolgens geen schrijfrechten in heeft. Dus voorgaande riedel opnieuw, alleen dan voor die map en het opnieuw proberen. uiteindelijk zegt ie dan dat het is geinstalleerd, maar dan blijft ik met het probleem zoals in mn eerste post.
Heb vandaag ook nog maar geupgrade naar de laatste versie. Ik had de hoop dat ik met aanpassing tijdens de install met dat umast wel iets zou kunnen, maar dat leverde ook nix op.
vtr1000
New Member
New Member

Post by vtr1000 »

heeft iemand anders een zipje met de dirs en de inhoud?
Dan zet ik het er met ftp wel op als dat misschien werkt
vtr1000
New Member
New Member

Re: [Opgelost] NMS module problemen

Post by vtr1000 »

Met de pogingen om de module te installeren kreeg ik de mapstructuur erin. Alle bestanden verwijderen zodat in de install nogmaals kon opstarten daarna had ik de bestanden. Rechten instellen en toen deed ie het.
Post Reply

Return to “Dutch - Nederlands”